sizin o gavat dediğiniz, deyyus dediğiniz memlekette kimse atalarının kabrini şafak operasyonuyla kaçırmıyor, davul zurna ile, megri megri diye terörist karşılamıyor, askerinin kafasına çuval geçmiyor, diri diri yakılmıyor.
o gavatların memleketinde, teröristlerle iş tutanlar pişmiş pişmiş 'pardon ya, kandırıldık' diyemiyor. rant için doğa talan edilmiyor, ormanlar otel için yakılmıyor. herhangi bir müteahhit çıkıp 'bu milletin *** koyacağız' deyip elini kolunu sallayarak dolaşamıyor. hırsızlar allah gibi muamele görmüyor.
namusun, onurun ne olup ne olmadığı konusunu bence oturup düşünmemiz gerekiyor.
29.06.2021 · 20. sıra
calismadigim yerden geldi
28.06.2021 00:03