Sık geçen başlıklar

kamuran guleryuz 5

ekşi profili
yaşadığı ülkeden bihaber insanlar gelmiş burada kiracılığı savunuyor. ekşi sözlük gerçekten çok ilginç bir yer olmaya başladı.

adam demişki ailenizden kalan ev neyinize yetmiyor, en az bir tane ev düşer. sanıyor ki herkesin ailesinin 3-4 tane evi var. inşallah ironidir, inşallah şakadır.

lan ben 30 yaşımda anne babama ev aldım yaşlılıklarında rahat etsinler diye ne ev kalması? hiç mi ülke şartlarını görmüyorsunuz? hiç mi etrafınıza bakmıyorsunuz? bu kadar mi bi habersiniz ülkeden?