dişi olsa anlarım ebeveynlik işini de erkek köpek için ne duygusu allasen? kaç tane babalık yapan köpek gördünüz de ebeveynlik duygusu diyorsunuz.
bence yemedik.
Sık geçen başlıklar
kamuran guleryuz 5
ekşi profiliönünüzdeki boşluğa girmek için sinyal veren, şerit değiştirmeye çalışan araç olursa hızlanıp şerit değiştirmesine izin vermeyin, boşluğu siz doldurun.
neden? çünkü orospu çocuğusunuz.
neden? çünkü orospu çocuğusunuz.
zam oranını kılıçdaroğlu belirleyecektir.
bugün çıkıp memurlara %60 zam yapacam dese ocak zammı %80 olur.
bugün çıkıp memurlara %60 zam yapacam dese ocak zammı %80 olur.
yaşadığı ülkeden bihaber insanlar gelmiş burada kiracılığı savunuyor. ekşi sözlük gerçekten çok ilginç bir yer olmaya başladı.
adam demişki ailenizden kalan ev neyinize yetmiyor, en az bir tane ev düşer. sanıyor ki herkesin ailesinin 3-4 tane evi var. inşallah ironidir, inşallah şakadır.
lan ben 30 yaşımda anne babama ev aldım yaşlılıklarında rahat etsinler diye ne ev kalması? hiç mi ülke şartlarını görmüyorsunuz? hiç mi etrafınıza bakmıyorsunuz? bu kadar mi bi habersiniz ülkeden?
adam demişki ailenizden kalan ev neyinize yetmiyor, en az bir tane ev düşer. sanıyor ki herkesin ailesinin 3-4 tane evi var. inşallah ironidir, inşallah şakadır.
lan ben 30 yaşımda anne babama ev aldım yaşlılıklarında rahat etsinler diye ne ev kalması? hiç mi ülke şartlarını görmüyorsunuz? hiç mi etrafınıza bakmıyorsunuz? bu kadar mi bi habersiniz ülkeden?
bence sigara içen içmeyen herkesten 12 tl vergi alınsın, isteyenler 3 tl farkla sigarayı da alsın.