eğer ölürse bu simpsonların senaristi cinler olabilir.
Sık geçen başlıklar
murowski 6
ekşi profilisonuna kadar haklı bir özgür demirtaş söylemi.
milyonlarca lira vergi borcu silinen, borçları yapılandırılan, sürekli devlet desteği alan bu kulüpler bence de batsın. dibi görsünler.
benim vergim neden gece kulüplerinde karı kızla parayı yiyen, lüks evlerde oturup, trilyonluk arabalara binen andaval futbolculara gitsin?
okul yapın, kütüphane açın, park yapın, yolların bakımını yapın, hayvan barınakları yapın. kısacası toplum yararına ne varsa harcayın. ama şu futbol kulüplerine bir kuruş harcamayın.
ilgili tweet
milyonlarca lira vergi borcu silinen, borçları yapılandırılan, sürekli devlet desteği alan bu kulüpler bence de batsın. dibi görsünler.
benim vergim neden gece kulüplerinde karı kızla parayı yiyen, lüks evlerde oturup, trilyonluk arabalara binen andaval futbolculara gitsin?
okul yapın, kütüphane açın, park yapın, yolların bakımını yapın, hayvan barınakları yapın. kısacası toplum yararına ne varsa harcayın. ama şu futbol kulüplerine bir kuruş harcamayın.
ilgili tweet
bugün ekşide gezinirken arka planda televizyon açıktı. kanıt dizisindeki şu replik aniden dikkatimi çekti. telefonu bırakıp dikkat kesildim. aynen aktarıyorum:
"en güzel anı bile bozar hayatın bizden çaldıkları.
bazı duygular hep kemirir insanın aklını.
hep düşünürüm. ruhumuza da otopsi yapılsaydı en çok hangi duyguyla karşılaşılırdı.?
ölüm sebebi?
-yalnızlık.."
"en güzel anı bile bozar hayatın bizden çaldıkları.
bazı duygular hep kemirir insanın aklını.
hep düşünürüm. ruhumuza da otopsi yapılsaydı en çok hangi duyguyla karşılaşılırdı.?
ölüm sebebi?
-yalnızlık.."
an itibariyle gerçekleştirdiğim durum. birden bu hayatın dayanılmaz boşluğu üzerime çöktü ve neden nefes aldığıma bir anlam veremedim. çehov gibi kararsız kalmadım ve kalkıp çay demledim.
öptüğüm kızlar geliyor aklıma,
bir açıklaması vardır elbet giderken dar ağacına..
bir açıklaması vardır elbet giderken dar ağacına..
tuttuğum bir takım yok. ama 100 bin liraya istediğiniz takımı tutarım.