Sık geçen başlıklar

banliyodenindimsehre 7

ekşi profili
emekçi kargocu ölüm döşeğinde, yine serbest bırakmışlar magandayı, ülke topluca cinnet halinde. kimsenin akıl sağlığı yerinde değil. dışarıda mümkünse kimseyle iletişime girmeyin. herkes potansiyel katil. kendinize ve ailenize dikkat edin. adalet yok, herkes birbirini katlediyor...
videoda zibidi çocuk "polise versen ne olur?" diyor. yani daha önce de böyle durumlar yaşadığında, polise şikayet edilse de bir sorun yaşamamış demek ki. veya arkam sağlam bana bir şey olmaz babam halleder demek istiyor. böyle böyle kabile devletine döndürdünüz ülkeyi, kendi adamımız diye abuk sabuk esnafları ihalelerle, rantlarla zengin iş adamı yaptınız. hepsi çoluk çocuk torun torba mafya gibi geziyor amk ortalarda...