müziğe dön sen abi.
Sık geçen başlıklar
papuayenigine02561 8
ekşi profiliciddi ciddi yazıyorlar.
fenerliler mesut'un ölüsü bu ligde oynar derken şaka yapmıyorlarmış adamın ölüsü oynuyor harbiden.
+falcao haftaya fenerle çok önemli bir maçımız var
-inşallah kazanırsınız hocam. güzel de transferler yapıldı adam gibi bi forvet izleriz sonunda.
-inşallah kazanırsınız hocam. güzel de transferler yapıldı adam gibi bi forvet izleriz sonunda.
bunlar da kendileri çok zeki oldukları için iktidar olduklarını zannediyorlar. ben de buna tutuluyorum buyur.
götüne don almaya parası olmayan tipsiz fukaraların hem güzel kız olsun hem birayı da o ısmarlasın dediği veritabanı. oldu amk direk evine götürsün bi güzel etraflıca siktirsin kendini sana, bi de üstüne cebine harçlığını koyup göndersin. başka isteğin?
oral yapamazlar çünkü dilleri yasaklanmıştır. *
tmde ilk 50-60 bine sayısalda ilk 100-120 bine giremediyseniz ailenize boşa masraf yaptırmayın. ya şehrinizde okuyun ya aöf bölümlerini düşünün.
mesela tm için bayburtta konyada işletme-iktisat-kamu kısacası iibf okumak yerine aöfe yazılın. 4 sene yükselebileceğniz bir işe girin (kebapçıda garsonluk falan değil) mesela mc donaldsta veya lcw de başlayıp şef vs. olabilirsiniz. 4-5 yılın sonunda da bayburt işletmeden daha kötü olmayan bi aöf işletme diplomanız olur. son 2 yılınızda kpss kasıp devleti de düşünebilirsiniz böylece. açıktan okurken örgüne göre daha çok zamanınız olur kpss çalışmak için.
sayısalda da tıp-hemşirelik veya top 10 ünide mühendislikler olmuyorsa gidip yozgatta makine falan okumayın gene açıktan 2-4 yıllık bölümleri değerlendirebilirsiniz.
genel olarak önlisansları değerlendirin. devlette bazen önlisanstan alım lisansa göre daha çok olabiliyor iyi araştırın. gene önlisans adaletten hukuka geçiş, önlisans teknik bölümlerinden mühendisliğe geçiş var. bu imkanları araştırın. 200 bininci olduysanız yozgat makina müh. yazmak yerine şehrinizdeki veya açıktan 2 yıllık myo, teknik bölümler falan yazıp dgs ile daha kaliteli bi ünide mühendisliğe tamamlamaya çalışabilirsiniz.
bunların dışında ingilizce ve yazılıma önem verin. ülkeden çıkış biletiniz çoğunlukla bu ikisinden geçiyor.
genel olarak ankara siyasal veya aöf ile ilgili sorularınız varsa yazabilirsiniz. başarılar.
mesela tm için bayburtta konyada işletme-iktisat-kamu kısacası iibf okumak yerine aöfe yazılın. 4 sene yükselebileceğniz bir işe girin (kebapçıda garsonluk falan değil) mesela mc donaldsta veya lcw de başlayıp şef vs. olabilirsiniz. 4-5 yılın sonunda da bayburt işletmeden daha kötü olmayan bi aöf işletme diplomanız olur. son 2 yılınızda kpss kasıp devleti de düşünebilirsiniz böylece. açıktan okurken örgüne göre daha çok zamanınız olur kpss çalışmak için.
sayısalda da tıp-hemşirelik veya top 10 ünide mühendislikler olmuyorsa gidip yozgatta makine falan okumayın gene açıktan 2-4 yıllık bölümleri değerlendirebilirsiniz.
genel olarak önlisansları değerlendirin. devlette bazen önlisanstan alım lisansa göre daha çok olabiliyor iyi araştırın. gene önlisans adaletten hukuka geçiş, önlisans teknik bölümlerinden mühendisliğe geçiş var. bu imkanları araştırın. 200 bininci olduysanız yozgat makina müh. yazmak yerine şehrinizdeki veya açıktan 2 yıllık myo, teknik bölümler falan yazıp dgs ile daha kaliteli bi ünide mühendisliğe tamamlamaya çalışabilirsiniz.
bunların dışında ingilizce ve yazılıma önem verin. ülkeden çıkış biletiniz çoğunlukla bu ikisinden geçiyor.
genel olarak ankara siyasal veya aöf ile ilgili sorularınız varsa yazabilirsiniz. başarılar.