bunun bir de "cam çarpıyor" diyenleri var. ofislerden ırak olsun.
açık ofiste 5 kişi çalışıyoruz saçma bir planlama yapıldığı için 2 tane cam var.
bu tipler cam kenarı diye ilk günden kukumav kuşu gibi gidip o camların önlerine oturdular. şimdi dışarısı 35 derece
+x hanım y bey cam açar misiniz biraz sıcak oldu
-açamam ben önündeyim ya çarpıyor hasta oluyorum sonra
+e oturma o zaman oraya. kimse oturmasın ofis müsait cam kenarlarını boş bırakalım
-yok benim isim stresli bunalınca dışarı bakıp ferahlama ihtiyacı hissediyorum
kırıcı şeyler söylemek istiyorum ama kurumsallığa yakışmıyor sözlük.
08.07.2023 · 49. sıra
kesin internet protokol var
07.07.2023 09:03