Sık geçen başlıklar

okurbaz 3

ekşi profili
açık açık çat diye surata atılan dirsek ya da kol darbeleri dışında bu tarz pozisyonların alayına penaltı verilmesine karşıyım.
ancak dikkatimi şu çekti;11 eylül 2020 fenerbahçe'ye verilen penaltı başlığında o zamanki penaltıyı ölümüne savunan yavşaklar şimdiki pozisyon penaltı yok diyor. lafım iki yüzlü yavşaklaradır.
yavşak o gün yazmış 'net penaltı, penaltının tanımı' diye. bugün 'ne penaltısı uydurma' diyor.
ulan rize maçında da yazsaydı penaltı değil diye amenna, helal olsun derdim. bak o günü de böyle yazmış adam tutarlı derdim. ama adamın ruhu kahpe. döneklik paçalarından akıyor.
o değil de adamlar bir de f grubuna düşmek için play off oynayacaklar amk ya hahahaha. lan tünelin ucu bombok bir yere çıktı, maç oynatmak külfet olur, rızaya göre isteyen gelsin denilebilir.
hatta kim katılmak istemiyor diye maç yapsınlar, kazanan katılmama hakkı elde etsin.
önceki şampiyonluklarda en bariz katkıyı sağlayan muslera'ydı.
geçen yıl rodrigues +gomis+muslera.
22. şampiyonlukta tek başına feghouli'dir.
forvetsiz bir takımı (evet diagne'ye rağmen forvetsiz.) tek başına şahlandırmıstır.