Sık geçen başlıklar

bir ama pir 3

ekşi profili
gerçekten çok mantıklı.
gay karakteri çıkarmakla ülkenin ahlakı, namusu kurtulmuş oldu.
onca insanın emeği, maaşı da çok önemli değil. mevzu bahis ülkenin ahlakı.

teşekkürler rtük (!)

edit : sözlükte bu kadar muhafazakar kesim olduğunu bilmezdim. bakınız aldığım mesajlar :
*sürtük, kezban...
*gençlerimizin ahlakı kurtuldu...
*yallah hollanda'ya...
.... vs.

sanıyorlar ki bunu sosyal medya benzeri sitelerden engelleyince bu gerçeklik ortadan kalkacak ve çocukları böyle bir şeyin varolduğunu hiç öğrenmeyecekler.
anadan anaya fark var tabi. buradan bin farklı cevap çıkacaktır haliyle.
ben kendi istediğim hayatı seçtim. annem çok söylendi, çevreme, tüm arkadaşlarıma kötüledi beni. hatta arkadaşlarım bu yüzden konuşmaz oldu. bu kadar bahsettim, neydi buna sebep olan?
ayrı eve çıkmak. olay oldu resmen. ayda yılda bir kez görürüm, hâlâ işe yaramaz biri olduğumdan bahseder. sağ olsun.