gerçekten çok mantıklı.
gay karakteri çıkarmakla ülkenin ahlakı, namusu kurtulmuş oldu.
onca insanın emeği, maaşı da çok önemli değil. mevzu bahis ülkenin ahlakı.
teşekkürler rtük (!)
edit : sözlükte bu kadar muhafazakar kesim olduğunu bilmezdim. bakınız aldığım mesajlar :
*sürtük, kezban...
*gençlerimizin ahlakı kurtuldu...
*yallah hollanda'ya...
.... vs.
sanıyorlar ki bunu sosyal medya benzeri sitelerden engelleyince bu gerçeklik ortadan kalkacak ve çocukları böyle bir şeyin varolduğunu hiç öğrenmeyecekler.
19.07.2020 · 5. sıra
bir ama pir
18.07.2020 16:24 ~ 21:42