Sık geçen başlıklar

netflix ile rtük'ün birbirine girmesi 1

ekşi'de gör
gerçekten çok mantıklı.
gay karakteri çıkarmakla ülkenin ahlakı, namusu kurtulmuş oldu.
onca insanın emeği, maaşı da çok önemli değil. mevzu bahis ülkenin ahlakı.

teşekkürler rtük (!)

edit : sözlükte bu kadar muhafazakar kesim olduğunu bilmezdim. bakınız aldığım mesajlar :
*sürtük, kezban...
*gençlerimizin ahlakı kurtuldu...
*yallah hollanda'ya...
.... vs.

sanıyorlar ki bunu sosyal medya benzeri sitelerden engelleyince bu gerçeklik ortadan kalkacak ve çocukları böyle bir şeyin varolduğunu hiç öğrenmeyecekler.