annen, baban üzülür ama alışır, geçer. ıstediğin hayatı bir kere reddedersen arkası hep gelir, hep taviz vermek zorunda kalırsın ve giden zaman asla geri gelmez.
ben ettim, siz etmeyin.
günün sonunda "ne yaptın ki?" ve "yapmasaydın" gibi sizi yıkacak şeyler duyarsınız.
ıstediğiniz hayatı yaşayın. ne pahasına olursa olsun. sonra göreceksiniz, herkes size sadece bu yüzden saygı duyacak.
19.07.2021 · 40. sıra
yanlis otobus
18.07.2021 00:13