çocuk rızkıyla, bereketiyle geliyeaaahhhh...
Sık geçen başlıklar
coskunops 7
ekşi profiliel birliği ile messi'ye dünya kupası vermeye çalışıyorlarmış.
he kanka, anan getirdi hırvatistan maçında topu orta sahadan.
insan boklarken az bakar attığım bok mantıklı mı diye.
he kanka, anan getirdi hırvatistan maçında topu orta sahadan.
insan boklarken az bakar attığım bok mantıklı mı diye.
dinle bilim yanyana olmaz. din dogmadır, hikâyedir, masaldır, mittir. mantıkla izah edilemeyen ritüel ve insanlığa aykırı kurallara doludur.
bilim tamamen gerçektir, kanıtlanabilirdir. doğruluğunu test edebilirsiniz.
ikisi tamamen ayrı kavramlar, kalkıp dinle bilimi barıştırıp bi potada eritmeye çalışmak tamamen gereksiz ve boş çaba.
sen neye inanıyorsan inan. inandığın şey sırf bazı şeyler diyor ve bu bazı şeyler bilimle çelişiyor ise bu bilimi bağlamaz.
edit: dinciler fena saldırıyor.
köleliği kaldırmayan, nuh tufanı gibi mitolojik hikayeleri olan dinler.
2+2=4 diyen bilim diyorum. biri kanıtlanabilir, ötekiler hikaye ve insanlığa aykırı bi sürü şey ile doludur diyorum inkar ediyorlar. açın bakın kardeşim kutsal kitaplarınızı. dediklerim yoksa kabul edeyim. ama öyle değil dimi, orada aslında öyle demek istemiyor bi alime sormak lazım çok sorgulama dinden çıkarsın dimi:)
bilim tamamen gerçektir, kanıtlanabilirdir. doğruluğunu test edebilirsiniz.
ikisi tamamen ayrı kavramlar, kalkıp dinle bilimi barıştırıp bi potada eritmeye çalışmak tamamen gereksiz ve boş çaba.
sen neye inanıyorsan inan. inandığın şey sırf bazı şeyler diyor ve bu bazı şeyler bilimle çelişiyor ise bu bilimi bağlamaz.
edit: dinciler fena saldırıyor.
köleliği kaldırmayan, nuh tufanı gibi mitolojik hikayeleri olan dinler.
2+2=4 diyen bilim diyorum. biri kanıtlanabilir, ötekiler hikaye ve insanlığa aykırı bi sürü şey ile doludur diyorum inkar ediyorlar. açın bakın kardeşim kutsal kitaplarınızı. dediklerim yoksa kabul edeyim. ama öyle değil dimi, orada aslında öyle demek istemiyor bi alime sormak lazım çok sorgulama dinden çıkarsın dimi:)
oldu da tr ab'ye girdi mesela. serbest dolaşım schengen vs. her şey halloldu.
bunlar da kalkıp red light'da dolaşıp din tebliğ edecek olurlar. imaja bak aq. tc vatandaşı, tc pasaportu...
bazen kendimizi çok yükseklerde görüyoruz sanırım. biz hep kendimizi avrupayla, batı medeniyetleriyle kiyasliyor, aynı kulvarda görüyoruz çoğu zaman.
hayır. bizim bulunduğumuz lig; afganistan, iran, pakistan, tacikistan vs. ligi. ayaklarım bu videoları gördükçe yere basıyor.
ne kanadasi, ne eşcinsel evliliği, ne toplumsal gelişmişliği aq. siktiğimin dünyasında ortadoğu'da doğduk.
türkiyenin batısında doğanlar olarak ne avrupalı olabildik ne de doğulu. sıkışıp kaldık bu mına kodumun cikmazinda. elin çocuklarının ne araba ne ev ne iş ne geçim derdi var, 25 yaşında 25 ülke görüyorlar öğrenci harcliklariyla. biz de bunlara bakıp gülelim aq.
bunlar da kalkıp red light'da dolaşıp din tebliğ edecek olurlar. imaja bak aq. tc vatandaşı, tc pasaportu...
bazen kendimizi çok yükseklerde görüyoruz sanırım. biz hep kendimizi avrupayla, batı medeniyetleriyle kiyasliyor, aynı kulvarda görüyoruz çoğu zaman.
hayır. bizim bulunduğumuz lig; afganistan, iran, pakistan, tacikistan vs. ligi. ayaklarım bu videoları gördükçe yere basıyor.
ne kanadasi, ne eşcinsel evliliği, ne toplumsal gelişmişliği aq. siktiğimin dünyasında ortadoğu'da doğduk.
türkiyenin batısında doğanlar olarak ne avrupalı olabildik ne de doğulu. sıkışıp kaldık bu mına kodumun cikmazinda. elin çocuklarının ne araba ne ev ne iş ne geçim derdi var, 25 yaşında 25 ülke görüyorlar öğrenci harcliklariyla. biz de bunlara bakıp gülelim aq.
izleyin daha amina kodumun çukur 01 gibi dizilerini. bunlardaki karakterleri fenomen yapın.
ha bu dalyaraklar da bunlara özenip "çatışmaya devam babba" diye gezsinler zaten kafatası içinde margarin taşıyorlar.
aferin abisi aferin.
ha bu dalyaraklar da bunlara özenip "çatışmaya devam babba" diye gezsinler zaten kafatası içinde margarin taşıyorlar.
aferin abisi aferin.
hepiniz cahilsiniz.
bilen yok mu lan
şemsi yastıman-uzaylilar hoşgeldiniz
budur
edit: dinlemeyen varsa da dinlesin ha güzel taşlamadır.
bilen yok mu lan
şemsi yastıman-uzaylilar hoşgeldiniz
budur
edit: dinlemeyen varsa da dinlesin ha güzel taşlamadır.
cumartesiyi pazara bağlayan gece vardiyada olmak ve pazar sabahı kalkmak için daha yatmamış bile olmak...
acım yürekleri dağladı...
acım yürekleri dağladı...