okuyunca hint aydını olduklarını düşündüğüm çağrıdır.
ne zaman halk yararına bir şey olsa muhalif olarak baş gösteriyorlar. fildişi kulesinden bakınca belli ki itlerin havlaması hoşlarına gidiyor.
Sık geçen başlıklar
safagi sokmeyen cocuk 10
ekşi profilitek maaş çift kişi yaşamaya başlayacağının farkında olmayanların hedefidir. evliliği ev arkadaşlığı sanmayı ne zaman bırakacaksınız.
denklem şöyle;
kadın: benim param benim param senin paran bizim paramızdır.
erkek: benim param bizim paramız senin paran senin parandır.
denklem şöyle;
kadın: benim param benim param senin paran bizim paramızdır.
erkek: benim param bizim paramız senin paran senin parandır.
erkek fotoğraf gönderdiğinde mesaj atmayı kesen cinsler gelmiş burada iç güzellik martavalı okuduğu eylemdir.
dış görünüm her şeydir ama insanın bütünü hakkında bilgi vermez. dış görünümü -bak tipi değil- kötüyse, sağlık sorunu yoksa kişisel bakımı ve özeni ile ilgili bilgiler verir.
ayrıca burada hemcinslerini savunan kadınlar bu arkadaşları yanında taşır ki kendileri erkeklere güzel görünsün.*
dış görünüm her şeydir ama insanın bütünü hakkında bilgi vermez. dış görünümü -bak tipi değil- kötüyse, sağlık sorunu yoksa kişisel bakımı ve özeni ile ilgili bilgiler verir.
ayrıca burada hemcinslerini savunan kadınlar bu arkadaşları yanında taşır ki kendileri erkeklere güzel görünsün.*
uzakdoğu'da ve avrupa'da uygulansa övmekten ağızları kuruyacak insanların eleştirdiği uygulamadır.
verilen -onur kırıcı olmayan- görevleri yaptırmak, okulun temizliğini yaptırmak ve okula gelenleri karşılamak kötü şey değildir. bilakis yaşayarak sorumluluğun ne demek olduğunu öğrenilir. zaten birkaç seneye balkon site çocukları gerçek hayata karıştığında öğrenecektir. asıl onur kırıcı olan budur.
iş hayatı bu tip sorumluluk bilmeyen, basit ama önemli işleri küçümseyen müptezellerle -çoğunluğu beyaz yaka- dolmaya bile başladı. ebeveynlerin kendine faydası yok ki evladına olsun. iş hayatında kazık kadar insanlara sorumluluğu, temizliği, sosyallaşmeyi ve nerede nasıl konuşulacağını biz mi öğretelim.
verilen -onur kırıcı olmayan- görevleri yaptırmak, okulun temizliğini yaptırmak ve okula gelenleri karşılamak kötü şey değildir. bilakis yaşayarak sorumluluğun ne demek olduğunu öğrenilir. zaten birkaç seneye balkon site çocukları gerçek hayata karıştığında öğrenecektir. asıl onur kırıcı olan budur.
iş hayatı bu tip sorumluluk bilmeyen, basit ama önemli işleri küçümseyen müptezellerle -çoğunluğu beyaz yaka- dolmaya bile başladı. ebeveynlerin kendine faydası yok ki evladına olsun. iş hayatında kazık kadar insanlara sorumluluğu, temizliği, sosyallaşmeyi ve nerede nasıl konuşulacağını biz mi öğretelim.
uygulanmayan kuralın uygulanmaya başlamasına şaşıran hukuk öğrencilerinin olduğu ve gerekçesini açıklamalarını beklediği zorunluluktur. komedi gibi ülkeyiz.
lan okumayın siz. hukuk bizim neyimize.
lan okumayın siz. hukuk bizim neyimize.
her konuda bir şeyler söyleme isteğini dizginleyememektir.
büyük dedemin istiklal madalyasıdır.
hatıra olsun diye sakladığım söylenemez. her bayramda babamla birlikte görücüye çıkar. şimdilerde unutulmuş ve özgürlüğümüzün bedelini ödemiş bir neslin hatırasını saklamayı uygun bulmuyorum.
kendisini kaybedeli 29 yıl olmuş. beraber mücadele etmiş olduğu başta başbuğumuz atatürk ve silah arkadaşlarının ruhları şad mekanları cennet olsun.
hatıra olsun diye sakladığım söylenemez. her bayramda babamla birlikte görücüye çıkar. şimdilerde unutulmuş ve özgürlüğümüzün bedelini ödemiş bir neslin hatırasını saklamayı uygun bulmuyorum.
kendisini kaybedeli 29 yıl olmuş. beraber mücadele etmiş olduğu başta başbuğumuz atatürk ve silah arkadaşlarının ruhları şad mekanları cennet olsun.
dinlemek için varım.