Sık geçen başlıklar

158 aydından sokak hayvanları için çağrı 2

ekşi'de gör
yarın sokağa çıktığımda beni sebepsiz yere ısırabilecek olan köpeğin hesabını kim verecek.

158 aydın artık karanlıktan ibaret, sokakta başıboş saldırgan köpek görmeye ne kadar meraklı bir milletiz. yüz yıl öncenin sorunu hala devam ediyor. bu nasıl bir körlüktür hiç mi sokaklara bakmazsınız, beni bugüne kadar sokak köpeği ısırmadı. zararı da olmadı ama istemiyorum, sokak köpeği denen canlı nedir nasıl bir ekosistemi var şehirde yaşamaya uygun mu biri çıkıp açıklasın eminim bilimsel olarak bunun pek mümkün olmayacağı görülür. bir zamanlar hevesle evlerden salınan köpekler ve daha önce salınmış köpekler düzensiz çiftleşerek çeşitli türlerde sokak köpekleri oluşuyor. çöpün,pisliğin içinde barınıp "canlı sever" insanlar tarafından mama ekonomisine de katkı sağlanarak üremesine daha da olanak sağlayıp daha da çok ürüyorlar. cani değilim ama ben herhangi başıboş bir köpekle karşılaşmak istemiyorum.
okuyunca hint aydını olduklarını düşündüğüm çağrıdır.

ne zaman halk yararına bir şey olsa muhalif olarak baş gösteriyorlar. fildişi kulesinden bakınca belli ki itlerin havlaması hoşlarına gidiyor.