Sık geçen başlıklar

zeusslide 3

ekşi profili
biri demiş gerektiği zaman arıyoruz istemiyorsan çalışma diye. ey insan evladı izin demek ne demek ben 24 saatimi sana satmıyorum. benden 8 saat satın alıyorsun maaş karşılığı daha da fazlasını isteyemezsin. senin kölen değilim, yarın öbür gün işçi bulamıyoruz diye yalvarırsınız.
kusura bakmayacaksın arkadaş. bu memlekette asgari ücretin 3-5 katını alan adamlar asgari ücretliye bunu anlatmaya çalıştı. e bu adamlar anladı mı?
yesinler birbirlerini ete para vermesinler, s.ksinler birbirlerini g.te para vermesinler, müstahak daha da kötüyü görmemek için gözlerini açmayanlar geleceği karartıyorlar.