beni müdürüm arardı bu şekilde... bir gün iznimi bitirip iş yerine geldiğimde, müdüre;
-lütfen beni ufak tefek işler için, daha sonra iş yerinde halledebileceğim işler için aramayın. tamam çok önemli konu olur aranması gerekir aranır ama siz ufak şeyler içinde arıyorsunuz, yapmayın bunu dedim... bozuldu, kem küm etti, o konuşmadan sonra izne çıktığım hiç bir gün aramadı beni.
müdür de olsa bazen insanlara rot balans ayarı çekmek lazım... herkes haddini bilecek... izin adı üstünde izin, iş yerinden soyutlamak istediğimiz gün/günler... izin günü dahi iş yerini, işi burnumuza sokmaya gerek yok... sokarsan sana o rot balans ayarını da veririz.
29.04.2023 · 31. sıra
ordekpoposundadomates
28.04.2023 11:47