Sık geçen başlıklar

türkçe'de ğ diye bir ses olmadığı gerçeği 2

ekşi'de gör
doru söylüyorsun.
geçen gün ırak'ın başkenti badat'a gidecektim.
havalimanında astemenin biri, elinde aaç olan çocuun birine baırıyordu. çocuk aalamaya başladı.
astemene; "aabey neden çocua baırıyorsun. bak çocuun boazı düümlendi, aazını bıçak açmıyor" dedim.
astemen çocua dönerek " bu seferlik seni baışladım. aalamayı bırak ve ayakkabının baını baala" dedi.

ğ gereksizse okuyun bakalım!

edit: şukuları yaadırmışsınız. elinize kolunuza saalık. :)
peki diş fırçaladıktan sonra ağız çalkalama anında çıkan ses nedir ğağağağağağaa olmuyor mu o :)