doru söylüyorsun.
geçen gün ırak'ın başkenti badat'a gidecektim.
havalimanında astemenin biri, elinde aaç olan çocuun birine baırıyordu. çocuk aalamaya başladı.
astemene; "aabey neden çocua baırıyorsun. bak çocuun boazı düümlendi, aazını bıçak açmıyor" dedim.
astemen çocua dönerek " bu seferlik seni baışladım. aalamayı bırak ve ayakkabının baını baala" dedi.
ğ gereksizse okuyun bakalım!
edit: şukuları yaadırmışsınız. elinize kolunuza saalık. :)
02.11.2019 · 20. sıra
akrotim
01.11.2019 08:12 ~ 09:47