Sık geçen başlıklar

muhalif tosbaa 6

ekşi profili
2. sezonda paralel evren fikri mükemmel işlenmiş:
kadın istanbulda taksiye biniyor, taksi ücretini ödeyemiyor taksici kadını bıçaklamıyor onun yerine 'canın sağ olsun be abla' diyor.
tabii lan çok mantıklı. hatta 8 piyonun 3'üne dişi 2'sine de gay olduklarını belli eden motifler koyalım.
sikeceğim duyarınızı. şimdi biri çıkıp fil'e imam diyelim dese yıkarsınız burayı.
ne gerek var amına koyayım oynayın işte olduğu haliyle. her şeyi hallettik bir kraliçemiz kaldı.
her şeyi geçtim nasıl feda edeceksin lan kraliçeyi? türkiye evladım burası. satranç da olsa cinayet çıkar.
' ne yedim ama senin karıyı bee'
'bak bak ibneye sıkışınca kraliçesini yedirdi gavat ehe ehe' esprileri can alır bu ülkede.
akıllı olun.

ekleme: gelen 50. mesaj şerefine ekleyim dedim batakta kız sikme deyimi var ama şöyle bir fark var: bataktaki kağıtlar orta malıdır. her el yeniden dağıtılır o kız zaten senin değildir kucaktan kucağa zıplar. satranç ise taraf oyunudur. tek eldir. şah sensin diğerleri de ordun. gerekirse veziri harcarsın mecbursan veya daha avantajlı bir pozisyonda kalacaksan. ama şimdi sen ona kraliçe dediğinde işin rengi değişir olmaz yani.
haksızlık gibi gözükse de değildir. buradaki algı sıkıntısı insanların bencilliğinden kaynaklanmaktadır. ben bir fayda görmüyorum o zaman niye para veriyorum. be allahın malı o zaman görme engelli bireyler de aydınlatma parası ödemek istemez, bir başkası ben düzenli spor olarak asansör yerine merdiveni tercih ediyorum der, diğeri ben ekmeğimi kendim alıyorum kapıcıya para vermem der veya çatının yaptırılması da 3. katta oturan kişiyi bağlamaz vs vs. düşündükçe örnekler çoğaltılabilir, tabi düşündükçe...