ilker başbuğ, ersan şen denmiş, yok aysun kayacı..
valla özel öyle bir açıklama yapmış ki, ne imamoğlu ne yavaş ne kılıçdaroğlu, böyle çok fantastik bir isim çıkacak gibi.
olm son biletimiz, şu treni de saçma sapan bir adayla kaçırmayalım allah aşkına.
Sık geçen başlıklar
baffi 4
ekşi profiliilk kez yurtdışına gittiğimde 1 usd 1.93 try idi. [temmuz 2013]
3 hafta dışarıda kalıp türkiye'ye geri döndükten sonra 2,06 oldu ve önünü alamadık. o dönem euro da 2.50 idi.
o zamanlar bile bu rakamlar çok fazla gelirken, şimdi nasıl oldu da alışabildik hiç anlayamıyorum.
1 euro 10 küsür lira lan.
3 hafta dışarıda kalıp türkiye'ye geri döndükten sonra 2,06 oldu ve önünü alamadık. o dönem euro da 2.50 idi.
o zamanlar bile bu rakamlar çok fazla gelirken, şimdi nasıl oldu da alışabildik hiç anlayamıyorum.
1 euro 10 küsür lira lan.
aynı kızdan hoşlanan başka bir çocuğun, olay mahalline gocuk gocuk üstüne asıldıktan sonra varması ve kendi gocuğunu sizinkinin üstüne asmasını müteakip yere düşen gocuğunuzu görmeniz ve o dakikadan itibaren ne yazık ki hoşlandığınız kızın gocuğuyla, ondan hoşlanan diğer çocuğun gocuğunun üst üste olduğunu keşfetmenizle sonuçlanan hüzünlü bir eylemdir.
yalnız ne kadar safmışız be :)
yalnız ne kadar safmışız be :)
herhangi bir yerde yürürken, karşıdan gelenle çarpışmamak adına, en ufak bir hassaslık göstermeme hastalığı.
nedir bunun altında yatan psikolojik etmen? karşıdan gelen size yol verince bir tatminlik hissi mi yaşıyorsunuz? arkadaş ortamınızda "maşallah dozer gibisin be karşiiim/abicim/ablacım, götüne kurban" tarzında iltifatlar mı alıyorsunuz? ikimiz de "30 cm" kenara adım atarsak çarpışmayacağız! çok mu zor lan bu? derdiniz ne kardeşim? bak çok ilginçtir ki, 2 metre 100 kilogramlık adamlar hususi hassas davranırken(adam göt atsa 1 metre savurur), 150 cm 50 kilogramlık tiplerin böyle davranması nasıl bir komplekstir?
nedir bunun altında yatan psikolojik etmen? karşıdan gelen size yol verince bir tatminlik hissi mi yaşıyorsunuz? arkadaş ortamınızda "maşallah dozer gibisin be karşiiim/abicim/ablacım, götüne kurban" tarzında iltifatlar mı alıyorsunuz? ikimiz de "30 cm" kenara adım atarsak çarpışmayacağız! çok mu zor lan bu? derdiniz ne kardeşim? bak çok ilginçtir ki, 2 metre 100 kilogramlık adamlar hususi hassas davranırken(adam göt atsa 1 metre savurur), 150 cm 50 kilogramlık tiplerin böyle davranması nasıl bir komplekstir?