Sık geçen başlıklar

overjoyed 2

ekşi profili
bunun türkiye'de olabilirliğini savunan arkadaşlar, her vatandaşın semptomlarını net olarak ifade edebildiğini falan sanıyor herhalde. sedyeye sırt üstü uzanın dediğimde yüz üstü yatan insan oranını buraya yazsam kavga çıkartırsınız. bir dakikada tanı koyan makineymiş, önündeki kuyruk beceriksizler yüzünden ziraat atm'sini aratmazsa ben de bir şey bilmiyorum.