kafalara bak ya valla on numara. siz bi şeyi iyileştirmeyin ya iyice içine ediyorsunuz. neymiş okul puanıymış yok hizmet puanıymış. adam koca doktor olmuş 10 yıl önce mezun olduğu okul yüzünden uzmanlık sınavında dezavantajlı olacak öyle mi?
bir de tespite gel: derma gibi yüksek puanlı bölümleri kazanamayanlar yurtdışına gidiyormuş. adamların olayları anlama kapasitesi bu kadar. lan devlette dermacı kalmadı. yurtdışına gitme sebebi insanların can güvenliğinin olmaması, insancıl şartlarda çalışamaması, 5dkda ittir kaktır kavga dövüş hasta bakmaya zorlanması ve tüm bunların karşılığında üç kuruş maaş alması. tus ile falan bi ilgisi yok lan mal mısınız.
28.11.2021 · 45. sıra
hayatinsaninbayavaktinialiyor
27.11.2021 00:21