genç arkadaşımız tek yumrukla bayıltsa müthiş olur sinirimi alırdı. ohh derdim, diyemedim.
burdan 65 yaş üstü manyak manyak işler yapan dayılara seslenmek istiyorum; dayılar bakın sizi çok kötü döveriz. yaşınıza başınıza bakmayız, insan olana kadar dayak yersiniz.
Sık geçen başlıklar
atcephesi 16
ekşi profilioğlum siz aptal mısınız adamın başlığına girip icardi yazıyosunuz?
arkadaşlar umut son seçimde bitti. bugün bahsi geçen tüm muhalefet partileri akp ile iş birliği yapsa bende herhangi bir şaşkınlık yaratmaz.
umut bitti, stresi de bitti. yokuş aşağı gidiyoruz.
umut bitti, stresi de bitti. yokuş aşağı gidiyoruz.
adı (bkz: yüksek getirili gizli fon) olan bir fona çantayla para götürmek nedir ya?
bir kişi çıkıp "neden havale yapamıyoruz" dememiş öyle mi? sağolun ben yedim de geldim.
ismi geçen herkes ava giderken avlanmış. sistem dışına çıkarılan parayla sistem dışı para kazanmak istemiş hepsi. savcıları göreve davet ediyorum. "bizi kandırdı" falan geçin bunu. bu kişiler de soruşturulmalı.
bir kişi çıkıp "neden havale yapamıyoruz" dememiş öyle mi? sağolun ben yedim de geldim.
ismi geçen herkes ava giderken avlanmış. sistem dışına çıkarılan parayla sistem dışı para kazanmak istemiş hepsi. savcıları göreve davet ediyorum. "bizi kandırdı" falan geçin bunu. bu kişiler de soruşturulmalı.
yok enes batur
(bkz: düşkün konuşuyor, konuş düşkün)
edit: “basın özgürlüğüne tahammül edemiyorsunuz” diye mesaj aldım. aynen bu ülkedeki tüm özgürlükler sizin, zaten ben attım dünya kadar gazeteciyi içeri.
(bkz: düşkün konuşuyor, konuş düşkün)
edit: “basın özgürlüğüne tahammül edemiyorsunuz” diye mesaj aldım. aynen bu ülkedeki tüm özgürlükler sizin, zaten ben attım dünya kadar gazeteciyi içeri.
“bu kafayla teknik direktör değil üç kağıtçı bulunur” da demiştir. kendinden sonra gelecek herkesi de töhmet altında bırakmıştır.
burda mallarını kiraya verip almanya’da sosyal yardım alma devri bitti. bitti o iş.
derhal ülkeye dönün bu güzel vatanda hep beraber yaşayalım. eurosuz, reisimizin uygun gördüğü şekilde.
edit: aranızda hala ironiyi bilmeyenler var.
edit: fikrinizi merak etsem tek tek mesaj atarım sen bu konuda ne düşünüyorsun diye. dolayısıyla fikirlerinizi bana göndermeyin.
derhal ülkeye dönün bu güzel vatanda hep beraber yaşayalım. eurosuz, reisimizin uygun gördüğü şekilde.
edit: aranızda hala ironiyi bilmeyenler var.
edit: fikrinizi merak etsem tek tek mesaj atarım sen bu konuda ne düşünüyorsun diye. dolayısıyla fikirlerinizi bana göndermeyin.
yazıklar olsun.
baba can, they can't.
buyrun adı değil ama sloganı benden.
buyrun adı değil ama sloganı benden.
sizin şeyma’nız varsa bizim de berat’ımız var. hadi bakalım.
(bkz: burası çokomelli)
edit: “şeyma fakir değildi” “berat fakir değildi” şeklinde mesajlar atıyorsunuz. atmayın.
(bkz: burası çokomelli)
edit: “şeyma fakir değildi” “berat fakir değildi” şeklinde mesajlar atıyorsunuz. atmayın.
neden 14 şubatta kızlara çiçek gönderiyoruz? 8 mart olsa anlarım. 14 şubat hediyeleşme günü olsun herkes birbirine göndersin.
(bkz: gün ve eylem uyumsuzluğu)
(bkz: gün ve eylem uyumsuzluğu)
bunları konuşanları gördükçe gözlerim yaşarıyor, tek olmadığımı hissediyorum. hepimizin arasında özel bir bağ bu. hepimize aynı heyecanı yaşatan adamlar.
en az 4 yıllık sözleşme imzalayın.
helal olsun filenin sultanları.