uzun yola çıkmaya korkar hale getirmiş terördür.
yahu bizim avrupa'dan üstün olduğumuz iki konu var. biri kahvaltı, diğeri tuvalet kültürü. bari bunları koruyalım. ben başka birinin işediği ya da götünü değdirdiği yere oturmak zorunda mıyım? bu nasıl bir iğrençliktir ve hiç kimse de buna itiraz etmiyor.
ben bir kere bu tuvaleti kullanmak zorunda kaldım, eve gelince hemen duşa girdim, pantolon, gömlek ne varsa yıkadım anca öyle içim rahat etti. 2019 yılında bu durum iyice arttı, hiçbir yerde alaturka tuvalet bulamıyorum artık. bir an önce bütün tuvaletlerin en azından yarısının alaturka haline getirilmesi lazım. hem temiz hem daha sağlıklı.
Sık geçen başlıklar
bakken 10
ekşi profiliişsiz kalır diye saçmalayanları görmemize vesile olmuş başlık.
arkadaşlar siz bu kişinin ciddi ciddi türkiye'de kalacağını mı düşünüyorsunuz? istediği gelişmiş ülkede refah içinde çalışıp, yaşayacaktır. tıp yazsaydı diyenler olmuş ki ona ayrı güldüm. tıp yazsın da 1000 euro maaşla şırnak'ta her an dayak yeme korkusuyla çalışsın, siz de haklısınız.
arkadaşlar siz bu kişinin ciddi ciddi türkiye'de kalacağını mı düşünüyorsunuz? istediği gelişmiş ülkede refah içinde çalışıp, yaşayacaktır. tıp yazsaydı diyenler olmuş ki ona ayrı güldüm. tıp yazsın da 1000 euro maaşla şırnak'ta her an dayak yeme korkusuyla çalışsın, siz de haklısınız.
sağlıklı insandır. maddi ve manevi yönden huzur doludur.
dünyayı gezme modası son bulur.
millet instagram'a fotoğraf atmak için geziyor amk.
millet instagram'a fotoğraf atmak için geziyor amk.
desteklediğim gelişme. hayvanlar satılık mal değildir, onlar da bizim gibi canlıdır. isteyenler, barınaklardan hayvanları arkadaş edinebilirler.
ocak zammıyla birlikte en düşük memur maaşı 2800 küsür liradır. internette yazılan maaşlar net değil, brüttür.
yadsınamaz gerçektir.
öncelikle belirteyim, bu söylediklerim boun, odtü, itü gibi okullardan mezunlar için geçerli.
şimdi düşünün başarılı bir öğrenci olduğunuz için sayısal bölümünü seçtiniz, sonra üniversite sınavında da ilk 10 bine girdiniz ve mühendislik seçtiniz. zor bir okul hayatından sonra mezun oldunuz ve 3000-3500 lira teklif ettiler. bu saçmalık değil de nedir?
yeni mezun doktor bile yeri geliyor 8-10 bin lira kazanıyor. doktoru geçtim ebe bile 4000 lira alıyor lan, ebe mühendisten fazla kazansın sonra da ülke niye gelişmiyor? gelişmez tabi amk.
edit: altta biri 'işçiyi ezmek dışında ne yapıyorsunuz' diye sormuş. işte bu zihniyet yüzünden gelişemiyoruz. almanya, japonya gibi ülkelerin bu kadar gelişmesinin sebebi hangi meslekler acaba hiç düşündünüz mü? güney kore 30 yıl önce ne haldeydi. mühendislik ve teknoloji sayesinde bugün ne halde.
edit 2: boun, odtü, itü yazmama takılanlar olmuş. diğer üniversiteleri küçümsediğimden değil. son yıllarda kontenjanların artmasıyla matematik ve fizik sorularının %10'unu bile cevaplayamayıp mühendis olanlar için yazdım onu.
öncelikle belirteyim, bu söylediklerim boun, odtü, itü gibi okullardan mezunlar için geçerli.
şimdi düşünün başarılı bir öğrenci olduğunuz için sayısal bölümünü seçtiniz, sonra üniversite sınavında da ilk 10 bine girdiniz ve mühendislik seçtiniz. zor bir okul hayatından sonra mezun oldunuz ve 3000-3500 lira teklif ettiler. bu saçmalık değil de nedir?
yeni mezun doktor bile yeri geliyor 8-10 bin lira kazanıyor. doktoru geçtim ebe bile 4000 lira alıyor lan, ebe mühendisten fazla kazansın sonra da ülke niye gelişmiyor? gelişmez tabi amk.
edit: altta biri 'işçiyi ezmek dışında ne yapıyorsunuz' diye sormuş. işte bu zihniyet yüzünden gelişemiyoruz. almanya, japonya gibi ülkelerin bu kadar gelişmesinin sebebi hangi meslekler acaba hiç düşündünüz mü? güney kore 30 yıl önce ne haldeydi. mühendislik ve teknoloji sayesinde bugün ne halde.
edit 2: boun, odtü, itü yazmama takılanlar olmuş. diğer üniversiteleri küçümsediğimden değil. son yıllarda kontenjanların artmasıyla matematik ve fizik sorularının %10'unu bile cevaplayamayıp mühendis olanlar için yazdım onu.
meslek lisesi öğretmenleri.
bu devirde evlilik f/p açısından hiç de mantıklı olmadığı için doğrusunu yapan erkektir.