devlet gidememiş demişse doğru demiştir, çünkü devlet memleketi osmaniye'ye bile deprem sonrası 2 haftada anca gidebilmiş, ilk 6 gün kendisinden haber alınamamıştır.
(bkz: devlet bahçeli)
Sık geçen başlıklar
ichabod 14
ekşi profiliçok haklı, izmir tepecik'te breaking bad yayınlandığı günlerde hayat durur, insanlar dizinin saatini sabırsızlıkla bekler, önceki bölümlerde olanları kritik ederdi... çok vardır oğluna walter ismini koyan dizinin etkisi ile.. mahallenin girişinde de şu yazar duvarda:
walter white'ın askerleriyiz
walter white'ın askerleriyiz
eee kalkıp da ülkenin bu kadar sorunu, üstüne gidilecek bu kadar olay varken siyasal islamcılara başörtüsü kozu verirse, onlar da fırsatı kaçırmaz her fırsatta bunu kullanır.
bu taliban şey değil mi hani geçen ankara'ya heyet ile gelen, dışişleri bakanı ve diyanet başkanı ile görüşen?
habere ise taliban denen oluşuma yazsam önünü alamayacağım küfürler etmekten başka diyecek birşey bulamıyorum. voleybolcu imiş kızcağız, normal bir ülkede olsa hem güzel para kazanıp, hem çok eğlenceli güzel bir hayat geçirecekken sadece bu ilk çağ kafalı yaratıkların olduğu memlekette doğdu diye kafası kesilerek öldürülüyor. cidden yazık..
habere ise taliban denen oluşuma yazsam önünü alamayacağım küfürler etmekten başka diyecek birşey bulamıyorum. voleybolcu imiş kızcağız, normal bir ülkede olsa hem güzel para kazanıp, hem çok eğlenceli güzel bir hayat geçirecekken sadece bu ilk çağ kafalı yaratıkların olduğu memlekette doğdu diye kafası kesilerek öldürülüyor. cidden yazık..
sizin otelinize de... yürüyüş yolunuza da... kazanacağınız paraya da... bunlar gibi yerlere gidip bunlara para kazandıranlara da...
yeter artık ya şu ülkede çok değil bir tane iyi bir haber gelsin, bir tane insanların, doğanın, hayvanların yararına olumlu birşey yapılsın ya.. hep ölüm, hep yıkım, hep kayıp cidden yeter artık.
yeter artık ya şu ülkede çok değil bir tane iyi bir haber gelsin, bir tane insanların, doğanın, hayvanların yararına olumlu birşey yapılsın ya.. hep ölüm, hep yıkım, hep kayıp cidden yeter artık.
zaten onlar zam yapmaz, fiyat güncellemesi yapar.
e hiç kullanma o zaman, bunu söylemek için bile vpn falan kullanıp twittera giriyosun.
kim ne dersin değil, kim ne derse desin ülkenin başına gelmiş en büyük felakettir.
edit: bir üst entryde batarya nickli eleman 'kim ne dersin ülkenin başına gelmiş en büyük liderdir' gibi bişey yazmıştı, benim entry onunla alakalıydı ama arkadaş silmiş entrysini bizimki de anlamsız kalmış.
edit: bir üst entryde batarya nickli eleman 'kim ne dersin ülkenin başına gelmiş en büyük liderdir' gibi bişey yazmıştı, benim entry onunla alakalıydı ama arkadaş silmiş entrysini bizimki de anlamsız kalmış.
o değil de sen 1 dakikada bu kadar uzun entry'yi nasıl yazdın? diye sordurtan başlık.
matematikten 1,5'tan 2 not ortalamasıyla geçen adam türkiye gibi bir ülkenin cari açığının %15'ini kapatacak kadar para kazandı. eee cumhurbaşkanının bile sahte üniversite diploması olduğu, where is yor kravat tan öte ingilizce bilmediği ülkenin kaçakçısının da kafası bu kadar çalışır zaten.
biz kendi alın terimizle kazandığımız ekmeğimizi yerken sayemizde kendisi yemeğini bizim vergilerimizle yaptırdığı milyar dolarlık sarayındaki binlerce euroluk tabak çanakla yemektedir. dolayısı ile kendisine kurşun sıkılmayacaktır ama kaçınılmaz sonu :
(bkz: yargılanacaksınız)
(bkz: yargılanacaksınız)
(bkz: mit çekmiştir)