istikrarından dolayı tebrik ediyorum, aynı haltı avrupa maçında da 2 kez yaptı, orada gol yememiştik, vazgeçmedi.
Sık geçen başlıklar
irfan can eğribayat 7
ekşi'de görzamanında gs maçlarında bilerek gol yediğini iddia ettikleri adam kendi takımlarına gelince nasıl da can havliyle savunuyorlar görüyor musunuz? işte biraz omurganız olacak ki böyle saçmalıklar yapmayın.
dün size göre tü kakaydı bu adam, bu gün sırf sizin takımınızda oynuyor diye yanlışını savunursanız bu adamın, yarın yine anadoluda bir kulübe gittiğinde gs'den gol yedikçe sövmeyin adama, omurgalı olun. ama biliyorum ki sizlerde omurga ne arar, bulunduğunuz kabın şekline girmeye bayılırsınız. ulan sizin forvetiniz bile bu amcık tribünleri kışkırtırken eline tutup indirmiş yapma diye, hala nasıl savunuyorsunuz? savunuyorsunuz çünkü karakteri bozuksunuz, şimdi naş.
tanım: kötü kaleci.
dün size göre tü kakaydı bu adam, bu gün sırf sizin takımınızda oynuyor diye yanlışını savunursanız bu adamın, yarın yine anadoluda bir kulübe gittiğinde gs'den gol yedikçe sövmeyin adama, omurgalı olun. ama biliyorum ki sizlerde omurga ne arar, bulunduğunuz kabın şekline girmeye bayılırsınız. ulan sizin forvetiniz bile bu amcık tribünleri kışkırtırken eline tutup indirmiş yapma diye, hala nasıl savunuyorsunuz? savunuyorsunuz çünkü karakteri bozuksunuz, şimdi naş.
tanım: kötü kaleci.
mevcut şartlar altında babalar gibi de güven veren kaleci. altay mı oynasın amk bir de irfan can'ı beğenmiyorlar.
ciddi tehlikeyle karsılasmadı dediğiniz adam bir penaltı, bir çizgiden inanılmaz bir top 2 de uzaktan harika şut çıkardı daha ne olmasını isterdiniz ?
bu geceki çok iyi performansının ardından hakkında bu kadar az entry olmasının sebebi sansasyonel bir transfer hikayesi olmaması, bonservisine öküz gibi paralar verilmemesi ve karizmasının eksikliğindendir.
nasıl navas hayvan gibi oynarken bile madrid'te hakettiğini göremedi. aynı hikaye.
ciddi tehlikeyle karsılasmadı dediğiniz adam bir penaltı, bir çizgiden inanılmaz bir top 2 de uzaktan harika şut çıkardı daha ne olmasını isterdiniz ?
bu geceki çok iyi performansının ardından hakkında bu kadar az entry olmasının sebebi sansasyonel bir transfer hikayesi olmaması, bonservisine öküz gibi paralar verilmemesi ve karizmasının eksikliğindendir.
nasıl navas hayvan gibi oynarken bile madrid'te hakettiğini göremedi. aynı hikaye.
fenerbahçe'ye transfer olmuş galatasaray'lı kaleci.
bugün galatasaray'lılara atış serbest çünkü ne deseler haklılar. böyle transfer olmaz olsun.
bugün galatasaray'lılara atış serbest çünkü ne deseler haklılar. böyle transfer olmaz olsun.
sen galatasaray maçında yediği gol sebebiyle kolsuz de, transfer olacak diye golü yedi de.
sonra git sezon sonu transfer et, tam fenerbahçe'ye yakışan hareket.
sonra git sezon sonu transfer et, tam fenerbahçe'ye yakışan hareket.
burada salak salak sallayanları takma ama yine de elini sikeyim kardeşim.
3 aydır billong diye kafa sikenler şuan topu içeri atan kaleciyi savunuyor asfdas
evet galatasaray budur arkadaşlar ne eksik ne fazla galatasaray nedir tanımla deseler bu durum özetler derim çok net..
evet galatasaray budur arkadaşlar ne eksik ne fazla galatasaray nedir tanımla deseler bu durum özetler derim çok net..