ahshshsjs ulan çok komik
2022 eylul ayında bir ukraynali hanımefendiyle tanışmıştım(metroda) kizin istekleri bitmek bilmedi en son böbreğimi alacak sandım.hadi yeme içme ok gezme ok bütün hesapları karşılarız normal de yani amk istiklal de zaraya girip 2 bin liralık çanta da aldırmaya calismazsin dimi ?
Sık geçen başlıklar
batiatuss 11
ekşi profilisize daha güzel bir bilgi vereyim.2012 yılında rahmetli kadir topbaşin abisi mustafa topbasin esi vefat ettiğinde acun da geldi floryaya taziyeye.o gün taziyedeyken acunu tanıyan fakat çok samimi olmadığı bir arkadaşı " amerikaya çok gidip geliyorsun parayi buldun cemaat ayağına. bizi de soksan bizde birseyler kazansak " acunun cevabi o işler o kadar kolay değil.kendinden çok odun veriyorsundu.
işin aslı fethullah denen piçin ayakciligini yapmasiydi. yoksa yok programlarımız çok sattı şuydu buydu olacak şeyler değil.
işin aslı fethullah denen piçin ayakciligini yapmasiydi. yoksa yok programlarımız çok sattı şuydu buydu olacak şeyler değil.
sana bir abi tavsiyesi. ürünlerin üstünde ki figürler için lisans almadiysan satışı durdur yoksa şirketler akbaba gibi üstüne çökerler. üstelik ödeyeceğin tazminatın ucu bucağı olmayacak.o markalar verdikleri lisanslar ile para kazanıyorlar.cok istiyorsan markani tescil ettir onun üstünden ilerle.marka tescili e devlet üzerinden yapabilirsin takıldığın yer olursa gel sor.ama hello kitty powerpuf girls bunları satmaktan vazgeç.
edit ; başlığı açan kadın bir yazar olduğu için içerik yumuşatıldi.
edit ; başlığı açan kadın bir yazar olduğu için içerik yumuşatıldi.
ırkçı mırkçı demeyin de hangi 25 milyon kişi kürtçe konuşuyor?
kalk siktir git buradan orospu cocugu.ak troll değilmiş.
kendisi her alanda başarısız bir siyasetcidir.
kendisi her alanda başarısız bir siyasetcidir.
sanırım islamiyet yerine farklı bir din arayışı için ar-ge bütçesi olarak ayırdılar.araplarin son kez bizi arkamızdan vurmasindan ötürü elzemdi zaten.
zurriyetini sikeyim fatih.fetocu şerefsiz.bu karaktersizi nasıl halen tutuklamiyorlar anlamıyorum.adam fetocu.
edit ; halen bu sığırı bana savunanları görüyorum.yav arkadaş biz 90 larda 2000 li yıllarda bu aminakodugumun fetosune soverken bunlar yanlarından ayrilmiyordu.bir insan geçmişte neyse gelecekte de öyledir.gömlek don değiştirdik demesi beni irgalamaz.
edit ; halen bu sığırı bana savunanları görüyorum.yav arkadaş biz 90 larda 2000 li yıllarda bu aminakodugumun fetosune soverken bunlar yanlarından ayrilmiyordu.bir insan geçmişte neyse gelecekte de öyledir.gömlek don değiştirdik demesi beni irgalamaz.
çok sevdiğim bir deyimi paylaşmak istiyorum.
hatta takvim yaprağında gördüm.şöyle yazıyor
"" at yalanı sikeyim inanani""
edit ; bu kadar favlancagini bilmiyordum...
az önce silivriden aradilar beni bekliyorlarmis.
hatta takvim yaprağında gördüm.şöyle yazıyor
"" at yalanı sikeyim inanani""
edit ; bu kadar favlancagini bilmiyordum...
az önce silivriden aradilar beni bekliyorlarmis.
ender gelisen osasuna ataklari.