Sık geçen başlıklar
zamanında günde 20 fincana yakın kahve içerek hastanelik ettiğim bünyem için doktorun bulduğu çözüm :

-hiç içme desem lodos yemiş balık gibi gezersin ortada, bari günde 3 bardak iç..
olm cami lan !
hasta mısınız ????
camide ışık şöleni ne kardeşim ? kandilde de fonda remix olarak mevlid mi çalacaksınız naapacaksınız, daha ne kadar delireceksiniz anlamadım ki ??

edit : daha ne kadar, diye merak ediyordum. gelen mesajlardan anladım ki çıta bayaa yüksek.. sen fabrika ürün testinden ne anlarsın, otomasyonun saha testi olabilirden başladık, ışık manevralarıyla sınırlar zorlanıyor olabilire geldik..bundan sonrası nereye gider bilmiyorum...