Sık geçen başlıklar

rte'nin yaptığı en büyük hata 2

ekşi'de gör
futbolu bırakması..
ordan kariyere devam etseydi iyiydi.
re-te-e nin yaptığı büyük hataları burada yazmakla bitiremeyiz ama hiç biri babası ile annesinin yaptığı hatadan daha büyük değildir.*

edit; iyi ya da kötü gelen bütün mesajlar için teşekkür ederim ama neden hapse gireceğimi/atılacağımı düşündüğünüzü çok merak ediyorum; bunu da yazamayacaksak, o derece korkacaksak bırak hapse girmeyi hiç yaşamayalım daha iyi.