Sık geçen başlıklar

heeoleole 7

ekşi profili
bu aksam en iyi yaptigi seyi yani yan pas yapmis oyuncudur. besiktas'tan zaten bu yuzden gonderilmisti. yan pas yan pas yan pas skora sifir katki. ama bu besiktas icin yeterli degilken fenerbahce icin gayet yeterli bir oyuncudur. vasat fenerbahce de yildiz gibi gozukecektir. fenerbahceliler ovmekte hakli.
bir beşiktaşlı olarak galatasaray'ın sikip atacağı versustur. fenerbahçe camiası kadar kendini üstün görüp bir sikim olamamış bir camia daha yoktur bu dünyada. sorsan galatasaray'ın uefa kupasına laf ederler ama senelerdir kendileri bir kere yarı final oynadı diye bununla övünüp dururlar. fenerbahçe türk futbolunun kanayan yarasıdır ve her zaman kaostan beslenir. bunu son yaptıkları imza törenindeki hareketlerinden de anlayabilirsiniz. özet geçmek gerekirse terbiyesiz ve ahlaksız bir camiadır.