cuma akşamı haftasonu için geldim. bakırköy'de arkadaşın evi. burası dahil hepsi bence. her yer insan her yer trafik bu ne olm böyle?
nişantaşı tarafına gittik. arabayı park edecek yer bulamayıp eve geri döndük amk.
bi de önündeki arabayla takip mesafesi bırakamıyosun. anında başka bir araba önüne kırıp araya giriyo. delirtir insanı bu şehir
12.02.2024 · 48. sıra
onlyicanjudgeu
11.02.2024 07:27