Sık geçen başlıklar

kaymakam halil hilmi 4

ekşi profili
güzel bir konuya değinilmiş kampanya. inanç vergisi zorunluluktur.

inananlar, inandıkları konularda devlet kendilerine hizmet sunsun diye vergi ödemeli. örneğin cami yapılması, bakım-onarımları, imam-hatip maaşları için müslüman olanlardan vergi alınsın. ya da cem evleri ve dedeler için alevilerden. ya da sayıları kaç bilmiyorum ama kilise ve papazlar için hristiyanlardan.

ateizmde inanç olmadığına göre bir ödeme yapılmasına gerek olmaz sanırım.

herkes mutlu…
memur mesaisi (taslak)

8:30-10:00 kahvaltı ve dedikodu (geç gelinirse başlama saati değişebilir)
10:00-10:30 gazete- internet
10:30-11:00 günlük evraklarla ilgilenme
11:00-11:30 mola
11:30-12:00 öğle yemeği değerlendirmesi
12:00-14:00 öğle yemeği (normal ara 12:30-13:30)
14:00-15:00 ayşe hanımla ahmet beyi çekiştirme, duruma göre diziler de olabilir
15:00-15:30 günlük evraklar
15:30-16:00 kahve-fal
16:00-17:00 akşam ne yemek yesek, çocukların okulu
17:00 çıkış (mesai 17:30)

hangi birini yasaklayacaksın dediğim durum. sorun sanki başka bir şey.

mecburi edit: özel sektörde de durum faklı değil demişler. sanmıyorum aynı olsun büro çalışanları için belki biraz benziyordur.

17:30 da biten mesai için 17:15 de servis kaldıran kurumlar gördüm ben. 8:45 de gittiğimde daha memurlar gelmedi diye içeri alınmadığım kurumlar, ki ben de aynı kurumun başka bir biriminde yöneticiydim.

edit2: kendi mesaisini gönderen var. arkadaşlar size aşina değilim.

edit3: bir şey işte @simgeselkedi