Sık geçen başlıklar

ateistlerden inanç vergisi alınsın kampanyası 1

ekşi'de gör
güzel bir konuya değinilmiş kampanya. inanç vergisi zorunluluktur.

inananlar, inandıkları konularda devlet kendilerine hizmet sunsun diye vergi ödemeli. örneğin cami yapılması, bakım-onarımları, imam-hatip maaşları için müslüman olanlardan vergi alınsın. ya da cem evleri ve dedeler için alevilerden. ya da sayıları kaç bilmiyorum ama kilise ve papazlar için hristiyanlardan.

ateizmde inanç olmadığına göre bir ödeme yapılmasına gerek olmaz sanırım.

herkes mutlu…