içinde kırbaç faktörünü eksik bulduğum uygulamadır.
her ay maaşımızın en az 3 te 1 ine vergi adı altında el koyan devlet aynı adalet hak hukuk anlayışını keşke maaşlara da sirayet ettirse mesela.
ne ekerseniz vatandaştan memurdan işçiden onı biçersiniz.
çalışan size kaptırdığı hakkını nakit olarak alamazsa vakit olarak alır.
19.10.2018 · 13. sıra
altinkafestekibulbul
18.10.2018 00:02