Sık geçen başlıklar

alayinizin mina korum 6

ekşi profili
ilk olarak atatürk zevk sahibi insandı saçma salak şeylere para harcamazdı örneğin sıçmak için altın klozet yaptırmazdı ama (bkz: patek) saat takardı. arada hayvan gibi vizyon farkı var.

ikinci olarak hırsız değildi milletin vergisini toplayıp cebe indirmezdi. zaten ölünce tüm malı mülküde devlete kaldı.

ayrıca ülkeyi kurtarmış, kurmuş bir komutanında biraz zevk sürmeye hakkı olduğunu düşünüyorum. hele de o kadar cefa çektikten sonra
benim üniversiteden arkadaşım bunu yapabilir. kendisi sarhoş olmuyor evet bildiğin sarhoş olmuyor, olamıyor hatta bu yüzden alkolü bıraktı doktora felan gitti sarhoş olamıyorum alkol etki etmiyor diye baya kan testi felan filan uğraşmıştı.

velhasıl yapabilecek insanlar vardır ama normal insan mıdır bilemicem.