en az 10m dolar cukkaladı. keyfi yerinde takılıyordur.
bizim milleti dolandırmak o kadar kolay ki şahsen ben kendimi neden tutuyorum çok sorguluyorum.
Sık geçen başlıklar
alayinizin mina korum 6
ekşi profiliilk olarak atatürk zevk sahibi insandı saçma salak şeylere para harcamazdı örneğin sıçmak için altın klozet yaptırmazdı ama (bkz: patek) saat takardı. arada hayvan gibi vizyon farkı var.
ikinci olarak hırsız değildi milletin vergisini toplayıp cebe indirmezdi. zaten ölünce tüm malı mülküde devlete kaldı.
ayrıca ülkeyi kurtarmış, kurmuş bir komutanında biraz zevk sürmeye hakkı olduğunu düşünüyorum. hele de o kadar cefa çektikten sonra
ikinci olarak hırsız değildi milletin vergisini toplayıp cebe indirmezdi. zaten ölünce tüm malı mülküde devlete kaldı.
ayrıca ülkeyi kurtarmış, kurmuş bir komutanında biraz zevk sürmeye hakkı olduğunu düşünüyorum. hele de o kadar cefa çektikten sonra
bak kardeşim para için götünü başını açsan daha şerefli olur ya bu ne amk
(#133490116) bu salak ben bunu yazarken bir üstümdeydi umarım araya entry girilmez.
al bak link kaç milyarmış 2020 verisi bu arada.
al bak link kaç milyarmış 2020 verisi bu arada.
benim üniversiteden arkadaşım bunu yapabilir. kendisi sarhoş olmuyor evet bildiğin sarhoş olmuyor, olamıyor hatta bu yüzden alkolü bıraktı doktora felan gitti sarhoş olamıyorum alkol etki etmiyor diye baya kan testi felan filan uğraşmıştı.
velhasıl yapabilecek insanlar vardır ama normal insan mıdır bilemicem.
velhasıl yapabilecek insanlar vardır ama normal insan mıdır bilemicem.
türkiye ile norveç vatandaşlarını mübadele ile değiştirelim. bırakalım burayı hepimiz norveç'e gidelim oradakiler de buraya gelsin 10 sene sonrada bak çoğrafyaları karşılaştır. buralar nası bir cennet oluyor bak.