Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin 2019-2020 sezonu çubuklu forması 2

ekşi'de gör
ben bu adidas'i anlamiyorum. dunyanin en buyuk firmalarindan biri, her sene bir tane tasarim yapip, 50 farkli takima renkleri degistirip veriyorlar. ıyi bulmuslar milleti vallahi.
en kötü hangisi karar veremedim.
birine en kötü desem diğerinin hatırı kalacak.