Sık geçen başlıklar

burasi bana ne katar 3

ekşi profili
ust edit: cok sayida mesaj aldim, fikir neydi? yada kimdi o kadin? diye. fark ettim ki, ismini buraya yazsam hatta kendisi hakkinda baslik acsam, hakkinda yapilacak google aramalarinda kabbak gibi yaptigi haksizlik ortaya cikacak ve herkes okuyacak. benden baska kac kisinin emegini, fikrini yedi acaba? allahindan bulsun diyerek adini vermeyecegimi belirtmek isterim.

stajyer'in (ki ben oluyorum) toplanti esnasinda soyledigi fikri ''a cok iyi dusundun diyip'' ayni hafta sonunda senden verim alamiyoruz diyip kovmak. (uzun donemli staj sonunda ise alinma sansim vardi)

o fikirle, uluslar arasi organizasyonda "en yaratici ik fikri ''odulunu alip, sector dergilerine boy boy poz vermek…

ustunden 15 yil gecti hala kadinin ustunde ahim var. hakkimi helal etmiyorum.