Sık geçen başlıklar

fleur blanche 5

ekşi profili
benimdir.

külotlu çorap + çizme/bot ile kombinlendiğinde çok güzel duruyor, o yüzden giyiyorum. içten yanmalı motor olduğumdan ya da götüme güvendiğimden değil yani.

edit: içten yanmalı motor olmakta ya da götüne güvenmekte bir problem olduğundan değil. o yüzden giyenler de giysinler. size hesap mı vereceğiz yahu?

edit2: motormuşum, öyle diyorlar. olur. yaşasın motorluk.