benimdir.
külotlu çorap + çizme/bot ile kombinlendiğinde çok güzel duruyor, o yüzden giyiyorum. içten yanmalı motor olduğumdan ya da götüme güvendiğimden değil yani.
edit: içten yanmalı motor olmakta ya da götüne güvenmekte bir problem olduğundan değil. o yüzden giyenler de giysinler. size hesap mı vereceğiz yahu?
edit2: motormuşum, öyle diyorlar. olur. yaşasın motorluk.
16.11.2019 · 42. sıra
fleur blanche
15.11.2019 01:29 ~ 01:53