Sık geçen başlıklar

neography 5

ekşi profili
bazı arkadaşlar gs lobisi yazmışlar da sanırım galatasaraylıların berkan'ın hakkındaki yorumları hiç okumamışlar. aylardır yerden yere vuruyoruz nasıl oldu da bu maç kerem çıktı bu oyunda kaldı anlamak güç