Sık geçen başlıklar

mikadonun pelerini 4

ekşi profili
halkın bizatihi kendisidir..bu kadar kötü karma toplayan, kovalayan bir tek bizim milletimiz var..herkes bir diğerinin hayatını nasıl berbat ederim, huzurunu kaçırırım, zarar veririmin derdinde..başına her geleni köküne kadar hak ediyor bu millet..
oğlum takılmayın lan böyle şeylere, kabullenin artık bu durumu..lütuf gösterip, kalkıp gelip sınava girmiş bu bile bir şeydir bence.. yani bu bile büyük olay çünkü bir telefon bile yeterdi işini hallettirmek için..o sizin dediğiniz eşik aşılalı yıllar oldu, sadece artık her şeyden haberimiz oluyor çünkü kimsenin saklamak gibi bir korkusu kalmadı.. onun için takmayın, boşverin bu mevzuyu,geriye dönmez artık bu..