Sık geçen başlıklar

almanya'daki türkler neden erdoğan'i destekliyor 1

ekşi'de gör
kazandıkları para 7 ile çarpılıyor ve buradaki insanların ekonomik anlamda nasıl ezildikleri ile ilgili en ufak bir fikirleri yok ayrıca umurlarında da değil..haa anlatmak istesen onu anlayacak kapasiteleri, empati kurabilecek insanlıkları da yok..