Sık geçen başlıklar

şeyda çavuşoğlu 1

ekşi'de gör
oğlum takılmayın lan böyle şeylere, kabullenin artık bu durumu..lütuf gösterip, kalkıp gelip sınava girmiş bu bile bir şeydir bence.. yani bu bile büyük olay çünkü bir telefon bile yeterdi işini hallettirmek için..o sizin dediğiniz eşik aşılalı yıllar oldu, sadece artık her şeyden haberimiz oluyor çünkü kimsenin saklamak gibi bir korkusu kalmadı.. onun için takmayın, boşverin bu mevzuyu,geriye dönmez artık bu..