yabancı cansu dere nasıl oluyormuş diye düşündüren bir kız. johansson deere falan herhalde.
Sık geçen başlıklar
huzursuz ruh sendromu 6
ekşi profilivideo altındaki en beğenilen yorum videoyu özetlemiştir. açmasam da olur diyenler için ilgili yorum:
"hayattaki tek başarısı evlenip iki çocuk yapmak olan türk kadınının milli marşı."
"hayattaki tek başarısı evlenip iki çocuk yapmak olan türk kadınının milli marşı."
troll veya değil, sahte hesap açıp pislik yapan, sağa sola lağım saçan, küfürlü mesaj atanlara kıyasla böyle troll'ü katbekat yeğlerim.
insan, aynı anda 4584784 kişiye aynı mesajı attığını bilse bile anlık da olsa tebessüm ediyor.
bunda ne kötülük var ki?
insan, aynı anda 4584784 kişiye aynı mesajı attığını bilse bile anlık da olsa tebessüm ediyor.
bunda ne kötülük var ki?
1-) şoför daha sonra kart basımına müsaade etmek zorunda değil. verse de olur ama böyle bir "zorunluluğu" yok. 5 dakika sen bekle, bir sonraki otobüse bin mesela?
2-) haber başlığındaki gibi yerde sürüklenme vs. yok. kamera açık, göz göre göre yalan söylemenin âlemi ne?
3-) kameranın açısına takılan bir dayak da yok. otobüsün içini çeken görüntüde dayak vs değil ortalığı velveleye vermeye çalışmak için yüksek volümlü ciyaklamasını duyuyoruz ablamızın. zira şoför de diğer kişiler de kadından uzakta ve kameraya daha yakınlar.
4-) kamera kayıt yapıyor, kuvvetle muhtemel otobüsün içinde de kamera vardır. plaka, kalkış saati, lokasyon alır şikayetini yine yaparsın. anayasal hakkın.
ama o otobüsün bir kalkış saati var ve senin "5 dakika geç basacağın aylık akbil vıdıvıdı"n için hiçbir yolcu mağdur olmak zorunda değil.
ilaveten; 1.05'te kendisinin gayet net bir şekilde "sıçarım arabanın ağzına he!" dediğini duyuyoruz. bir yandan da otobüsü yumruklayarak bu küfrü etmekte.
her hıyarım var diyene tuzlukla koşan milleti, hazır kadına şiddet de ayyuka çıkmışken galeyana getireyim kafasına hedef olmuş şofördür.
2-) haber başlığındaki gibi yerde sürüklenme vs. yok. kamera açık, göz göre göre yalan söylemenin âlemi ne?
3-) kameranın açısına takılan bir dayak da yok. otobüsün içini çeken görüntüde dayak vs değil ortalığı velveleye vermeye çalışmak için yüksek volümlü ciyaklamasını duyuyoruz ablamızın. zira şoför de diğer kişiler de kadından uzakta ve kameraya daha yakınlar.
4-) kamera kayıt yapıyor, kuvvetle muhtemel otobüsün içinde de kamera vardır. plaka, kalkış saati, lokasyon alır şikayetini yine yaparsın. anayasal hakkın.
ama o otobüsün bir kalkış saati var ve senin "5 dakika geç basacağın aylık akbil vıdıvıdı"n için hiçbir yolcu mağdur olmak zorunda değil.
ilaveten; 1.05'te kendisinin gayet net bir şekilde "sıçarım arabanın ağzına he!" dediğini duyuyoruz. bir yandan da otobüsü yumruklayarak bu küfrü etmekte.
her hıyarım var diyene tuzlukla koşan milleti, hazır kadına şiddet de ayyuka çıkmışken galeyana getireyim kafasına hedef olmuş şofördür.
hukuki danışmaya ihtiyacı vardır. geçen hafta başıma geldi, şaka gibi. o kadar mezun ol, mesleğe başla, buna dair gelişmeleri whatsapp durumundan görsün ama zahmet edip bir "hayırlı olsun" demesin.
sonra bir akşam arasın ve şu diyalog gerçekleşsin:
ben: efendim?
o:alo canım naber?
b: iyidir sağ ol senden?
o: iyi işte. ya sana bir şey sorucam.
b: aslında ben çok d...
o: çok bir şey değil zaten. bizim bir arsa vardı da blablabla...
ben ne yaptım? insanlık edip söyledim yol yordam gösterdim. kapatırken "avukatları da sevmem ama ihi ihi" bir şeyler zırladı.
bundan sonra babamın oğlu gelse nah bilgi veririm. biz bilgimizle para kazanıyoruz. haydi onu geçtim insan nankörlük yapmaz be. senin vefasızlığına rağmen seni insan yerine koyup cevap veren aklıma şaşayım ben.
bak hatırladım sabah sabah sinirlendim yine.
sonra bir akşam arasın ve şu diyalog gerçekleşsin:
ben: efendim?
o:alo canım naber?
b: iyidir sağ ol senden?
o: iyi işte. ya sana bir şey sorucam.
b: aslında ben çok d...
o: çok bir şey değil zaten. bizim bir arsa vardı da blablabla...
ben ne yaptım? insanlık edip söyledim yol yordam gösterdim. kapatırken "avukatları da sevmem ama ihi ihi" bir şeyler zırladı.
bundan sonra babamın oğlu gelse nah bilgi veririm. biz bilgimizle para kazanıyoruz. haydi onu geçtim insan nankörlük yapmaz be. senin vefasızlığına rağmen seni insan yerine koyup cevap veren aklıma şaşayım ben.
bak hatırladım sabah sabah sinirlendim yine.
haydi iyi bir bölüm mezunlarının kendisi gibi kariyerli bir erkekle muhatap olmak istemelerini anlarım da; ev kızı, lise mezunu ya da eşeği bağlasan okur bölümden mezun olan kızlardaki bu özgüveni anlamak güç.
onlar da 2 boya sürünüp meme çatallarını teşhir ettikleri fotoğraflara dibi düşen erkeklerin varlıklarından güç alıyorlar sanırım. haksız da değiller, çünkü bunlara tav olmayacak dirayetteki erkek samanlıktaki iğne gibi bir şey.
onlar da 2 boya sürünüp meme çatallarını teşhir ettikleri fotoğraflara dibi düşen erkeklerin varlıklarından güç alıyorlar sanırım. haksız da değiller, çünkü bunlara tav olmayacak dirayetteki erkek samanlıktaki iğne gibi bir şey.