Sık geçen başlıklar
haberi okudum. asgari ücret açlık sınırının altında, şak diye olmaz belki ama asgari ücrette hedef yoksulluk sınırı olmalı demişler.

şimdi bunda dalga geçilecek, makara yapılacak, dikkate alınmayacak ne var anlamadım.

siz ne istiyorsunuz önce bir ona karar verin.