istersen git kucağına otur, böylece boş kalmamış olur. sende zevk alırsın belki. bak burada küfür etmedim dikkat edersen. kendimi tuttum. halen de tutuyorum. ama her an bırakabilirim.
Sık geçen başlıklar
kacamak 5
ekşi profiliyeter ki düşsün, zarar edelim önemli değil! ekonomi düzelsin yeter.
2 milyon 163 bin liralık saati unutmadın değil mi? allah'ını seviyorsan onun hakkında da yorum yap! şu mübarek günde o değerli yorumunu görmek istiyorum.
edit: gelen mesajlar üzerine saatin şu an ederi 2 milyon 163 bin tl.'ymiş.
en azından özel mesaj at dostum. lütfen cevabını bekliyorum. mesajım hemen mesajının altında. görmemene imkan yok. değerli cevabını bekliyorum.
edit: gelen mesajlar üzerine saatin şu an ederi 2 milyon 163 bin tl.'ymiş.
en azından özel mesaj at dostum. lütfen cevabını bekliyorum. mesajım hemen mesajının altında. görmemene imkan yok. değerli cevabını bekliyorum.
satın almış olduğum 40 centlik telefon tutacağına 5.20 tl. vergi çıkarmışlar. büyük ihtimal bunun çalışması var.
kanıt: https://i.hizliresim.com/k9aqj9.jpg
kanıt: https://i.hizliresim.com/k9aqj9.jpg
bir şubesinde çalışanlarının arı gibi çalıştığını gözlemledikten sonra bize servis yapan garsona sordum. çalışma saatleriniz nasıl? bu kadar çalışmaya hakkınızı alabiliyor musununuz? garsonun cevapları olumluydu. asgari ücretin üzerinde bir maaş aldıkları ve sigortalarının tam ödendiği ve memnun olduğu bilgisini aldım. çalışanlarının da hakkını veriyor sanırım.