içlerinden birisi için çok önemli değildir.
nasılsa bedavadan maaş alıyor.
(bkz: elif can yetim)
Sık geçen başlıklar
veni vidi yaziyorum 21
ekşi profiliiban toplamaya gelince iyi, vatandaşa hizmete gelince bir işi de becerin be!!!
(bkz: koyun can derdinde kasap et derdinde)
(bkz: koyun can derdinde kasap et derdinde)
yıllar önce idiocracy filmini izlemiştim şu an ülke tam da bu durumu yaşıyor.
tanım : recep ivedik neden bu kadar tutuldu sorusunun yanıtı bu yorumlarda.
tanım : recep ivedik neden bu kadar tutuldu sorusunun yanıtı bu yorumlarda.
hiç şüphesiz yaptığım en doğru şey; kendini vazgeçilmez sanan insanlardan uzaklaşmam oldu.
"charles bukowski"
"charles bukowski"
andımız geri gelsin mi?
hayır
tc geri gelsin mi?
hayır
terörist başı avukatıyla görüşsün mü?
evet evet evet
tanım : her an onun adı gelir, diye bir reklam.
hayır
tc geri gelsin mi?
hayır
terörist başı avukatıyla görüşsün mü?
evet evet evet
tanım : her an onun adı gelir, diye bir reklam.
bu çağda hâlâ turkcell kullanılması daha acıdır.
(bkz: 12 mayıs 2016 ensar vakfı tecavüz skandalı)
(bkz: turkcell hatlarımızı iptal ediyoruz kampanyası)
(bkz: turkcell'in ensar vakfı sponsorluğuna devam etmesi)
(bkz: 12 mayıs 2016 ensar vakfı tecavüz skandalı)
(bkz: turkcell hatlarımızı iptal ediyoruz kampanyası)
(bkz: turkcell'in ensar vakfı sponsorluğuna devam etmesi)
"hiç şüphesiz yaptığım en doğru şey; kendini vazgeçilmez sanan insanlardan uzaklaşmam oldu."
charles bukowski
charles bukowski
insanın en büyük hatalarından biri de doğru zamanı, yanlış kişilerle doldurmaktır.
charles bukowski
charles bukowski
demokrasi budur!
diktatörlük olsa ölü ele geçirilirdi.
tanım : özgürlükler ülkesinde bir gün.
diktatörlük olsa ölü ele geçirilirdi.
tanım : özgürlükler ülkesinde bir gün.
iyi parti'nin tabelalara türkiye cumhuriyeti (t.c.) ibaresinin yeniden getirilmesine ilişkin verdiği önerge ak parti'nin ret, mhp ve hdp'nin çekimser oylarıyla kabul edilmedi.
kaynak
edit : chp evet oyu vermiş, hdp ve mhp aynı safta buluşup türkiye cumhuriyetine çekimser kalmışlar.
akp red vermiştir.
edit2 : bu durumu savunacak akp ve mhp seçmenleri burada düşüncelerini açıklasa biz de hatamız varsa görebilsek.
kaynak
edit : chp evet oyu vermiş, hdp ve mhp aynı safta buluşup türkiye cumhuriyetine çekimser kalmışlar.
akp red vermiştir.
edit2 : bu durumu savunacak akp ve mhp seçmenleri burada düşüncelerini açıklasa biz de hatamız varsa görebilsek.
bu tür başlıklar, şiddeti olağanlaştırmış, orta doğu zihniyetine sahip çomarların, kendilerini gösterdiği yerlerdir.
tanım : itina ile engelleyiniz.
tanım : itina ile engelleyiniz.
hepimiz için önem taşıyan bir haberin hiç ilgi görmemesi ama b.ktan başlıkların hit yaptığı bir gün daha yaşıyoruz.
ülkenin bu durumu hepinize müstahak!!!
ülkenin bu durumu hepinize müstahak!!!
ülkeye aşılanan "orta doğu zihniyeti"nin sonucudur.
"kitaba para mı verilir?"
değer vermeyen, değer verildiğini anlamayanlar.
1 yıl 6 ay ceza alır, cezası da ertelenir.
kolay kolay küfür etmem, eski entry'lerime bakabilirsiniz.
ama bu korna çalanların babaları belli değildir, anneleri iş kazası yapmıştır ve korna çalanlar doğmuştur.
şimdi ise kendisi gördüğü tüm kadınlara korna çalmakta, tüm kadınları annesinin mesleğinden zannetmektedir.
bir anımı aktarayım,
epey zaman önce eski bir kız arkadaşımla sohbet ederek yürüyoruz, spor ayakkabımın bağcığının çözüldüğünü fark ettim ve bağlamak için biraz duraksadım.
arkadaşımda yavaş yavaş yürüyor, 10-15m kadar ancak uzaklaşmıştı ben kalkıp hızlı adımlarla ona yetişmek için yürümeye başladım.
tam bir "apaçi arabası" arkadaşımın yanında kornaya hafifçe bastı ve durdu.
araçta iki zibidi vardı, sağ tarafta olan bir şeyler söyleyince arkadaşım beni işaret etti,
aramızda en fazla 5-6 metre kalmıştı ve sesleri artık hafifçe duyuyordum.
ben adres sorduklarını düşünmüştüm ki birden kız arkadaşım başladı bunlara oç .lar sktrn gidin diye bağırmaya.
ben bir hamle koşmaya başladığımda gaza basıp kaçtılar.
kızcağız çok sinirlenmişti biraz sakinleşince ne dediler dedim,
önce yavaşça birşey sormuşlar anlamayınca eğilmiş, istersen seni istediğin yere bırakalım vb. birşeyler demişler, beni işaret ederek arkadaşım geliyor demiş, "pezevengin mi?" deyince tabii arkadaşım bunlara başlamış küfüre, benim de koştuğumu görünce de anında basıp gaza gittiler.
neyse bu oç.lar tek başına bir kadın gördüklerinde ya kendilerini dayanılmaz yakışıklı görürler ya da kadının "iş" aradığını düşünürler.
biraz zoru görünce de gazlayıp kaçarlar.
bunlar tam oç.dur.
ama bu korna çalanların babaları belli değildir, anneleri iş kazası yapmıştır ve korna çalanlar doğmuştur.
şimdi ise kendisi gördüğü tüm kadınlara korna çalmakta, tüm kadınları annesinin mesleğinden zannetmektedir.
bir anımı aktarayım,
epey zaman önce eski bir kız arkadaşımla sohbet ederek yürüyoruz, spor ayakkabımın bağcığının çözüldüğünü fark ettim ve bağlamak için biraz duraksadım.
arkadaşımda yavaş yavaş yürüyor, 10-15m kadar ancak uzaklaşmıştı ben kalkıp hızlı adımlarla ona yetişmek için yürümeye başladım.
tam bir "apaçi arabası" arkadaşımın yanında kornaya hafifçe bastı ve durdu.
araçta iki zibidi vardı, sağ tarafta olan bir şeyler söyleyince arkadaşım beni işaret etti,
aramızda en fazla 5-6 metre kalmıştı ve sesleri artık hafifçe duyuyordum.
ben adres sorduklarını düşünmüştüm ki birden kız arkadaşım başladı bunlara oç .lar sktrn gidin diye bağırmaya.
ben bir hamle koşmaya başladığımda gaza basıp kaçtılar.
kızcağız çok sinirlenmişti biraz sakinleşince ne dediler dedim,
önce yavaşça birşey sormuşlar anlamayınca eğilmiş, istersen seni istediğin yere bırakalım vb. birşeyler demişler, beni işaret ederek arkadaşım geliyor demiş, "pezevengin mi?" deyince tabii arkadaşım bunlara başlamış küfüre, benim de koştuğumu görünce de anında basıp gaza gittiler.
neyse bu oç.lar tek başına bir kadın gördüklerinde ya kendilerini dayanılmaz yakışıklı görürler ya da kadının "iş" aradığını düşünürler.
biraz zoru görünce de gazlayıp kaçarlar.
bunlar tam oç.dur.