geçmişte iyiydik ne oldu da artık bizi kayırmıyorlar ayran içip ayrı mı düştük dediği açıklamalardır.
zamanında bize fener ağlama diyorlardı, bjk bebek ağlama videosu koyuyordu.
seçimler geldi siyaset tehlikede fetö bitti şimdi gs ve ts yalnız kaldı.
beter olun, ligden çekilmezseniz namertsiniz hadi bakalım.
Sık geçen başlıklar
labisigit 7
ekşi profilitüik'in veri ürettiğini, dahası kritik veri ürettiğini öğrendiğimiz açıklamadır.
hiç söylemiyorsunuz, aşk olsun.
hiç söylemiyorsunuz, aşk olsun.
0 olan ihtimaldir.
la adamlar vaka sayılarını excel'de hazirliyor ki 38 bine düştü nereyi tam kapatacaklar?
la adamlar vaka sayılarını excel'de hazirliyor ki 38 bine düştü nereyi tam kapatacaklar?
yazık bu adam hakemlikten ekmek kazanıyor dediğim amip.
haram dolu her zerresi kazandığının.
hatay aleyhine haksız bir faul verdi, hatay kaptanı mesut "hocam ne gördün" dedi kibar bir şekilde, hakem direk sarı kart verdi. neden? çünkü verecek başka cevabı yok, eyyam yapıyor. sanane lan gs 2 tane yediyse, sen mi kurtaracaksın müptezel.
haram dolu her zerresi kazandığının.
hatay aleyhine haksız bir faul verdi, hatay kaptanı mesut "hocam ne gördün" dedi kibar bir şekilde, hakem direk sarı kart verdi. neden? çünkü verecek başka cevabı yok, eyyam yapıyor. sanane lan gs 2 tane yediyse, sen mi kurtaracaksın müptezel.
kaptansa totti totti ise kaptan.
7 şubat 2019 fenerbahçe yeniler imza töreni videosu olacaktı ama malum sınır.
harika bir fikirle hiç yapılmamış bir şekilde imza töreninde soruları muhabirler değil oyuncuların kendisi soruyor takım arkadaşlarına.
video
inanılmaz keyifli olmuş.
akılda kalan inceler;
nöştader serdar aziz'e: galatasaray'ın en hızlısı kim, kimse jailson'u yakalayamadı?
hasan ali tolgay'a: almanya'daki döner mi türkiye'deki mi, "fark etmez döner dürüm hepsini yerim".
mehmet topal sadık'a: lakabın ne? "kahvaltıyı tempolu mu alıyordum bilmiyorum ismail abi seslendi "bu sabah dipçik gibisin" diye ve öyle kaldı.
hocadan miha zayts'a: türk takımıyla hiç oynadın mı? "evet 2 sene önce ve 0-2 kaybetmiştik". kimleri hatırlıyorsun? "arda ve çalhanoğlu". mehmet topal'ı hatırlamıyor musun? "maalesef, çünkü yedektim"
harika bir fikirle hiç yapılmamış bir şekilde imza töreninde soruları muhabirler değil oyuncuların kendisi soruyor takım arkadaşlarına.
video
inanılmaz keyifli olmuş.
akılda kalan inceler;
nöştader serdar aziz'e: galatasaray'ın en hızlısı kim, kimse jailson'u yakalayamadı?
hasan ali tolgay'a: almanya'daki döner mi türkiye'deki mi, "fark etmez döner dürüm hepsini yerim".
mehmet topal sadık'a: lakabın ne? "kahvaltıyı tempolu mu alıyordum bilmiyorum ismail abi seslendi "bu sabah dipçik gibisin" diye ve öyle kaldı.
hocadan miha zayts'a: türk takımıyla hiç oynadın mı? "evet 2 sene önce ve 0-2 kaybetmiştik". kimleri hatırlıyorsun? "arda ve çalhanoğlu". mehmet topal'ı hatırlamıyor musun? "maalesef, çünkü yedektim"
dinlediğini yanlış anlayan kadın siyasetçinin açıklamalarıdır.
ince'nin az oy aldılar eleştirisi cumhurbaşkanı adaylarına idi partilere değil.
ince'nin az oy aldılar eleştirisi cumhurbaşkanı adaylarına idi partilere değil.