geçmişte iyiydik ne oldu da artık bizi kayırmıyorlar ayran içip ayrı mı düştük dediği açıklamalardır.
zamanında bize fener ağlama diyorlardı, bjk bebek ağlama videosu koyuyordu.
seçimler geldi siyaset tehlikede fetö bitti şimdi gs ve ts yalnız kaldı.
beter olun, ligden çekilmezseniz namertsiniz hadi bakalım.
25.10.2022 · 34. sıra
labisigit
24.10.2022 00:16