tahinli pide diye bir gerçek varken başka bir örnek aklıma gelmiyor.
edit: hangi yörenin pidesi/çöreği daha güzel çok net bilmemekle birlikte yanında koca bir bardak süt ile denemenizi de tavsiye ederim. ankara’da yaşayanlar “cumhuriyet” diye yıldız, eryaman ve batıkent’te şubeleri olan yer hâlâ faaliyet gösteriyorsa onu deneyebilirsiniz.
Sık geçen başlıklar
neslini sevdigim 11
ekşi profiliali express - ali eksper
dikkatli olun, bir süre sonra doğrusunu unutabilirsiniz.
dikkatli olun, bir süre sonra doğrusunu unutabilirsiniz.
20 küsür yıllık sözlük, yüzbinlerce yazar ve bu başlığın sadece kendi aklına geldiğini düşünen bir suser(!)
(bkz: en lezzetli balık)
edit: başlığı açıp kaçan, özelden ana avrat küfür ettiği kişi hakkında en ufak bir bilgisi olmayan bir zavallı. bakın bunu okuyan herkes şahid olsun, ibreti alem için bu şahısı öyle bir hâle sokacağım ki; değil tanımadığı birine küfür etmek, üç gün düşünmeden klavyeye dokunamayacak!
görsel
edit: başlığı açıp kaçan arkadaş, işin ciddiyetini anladıktan sonra, özür diyerek bir daha böyle bir şey yapmayacağını. yüzüne küfür edemeyeceği birine, böyle anonim olarak küfür etmesinin yanına kalmayacağını ve bir daha yapmayacağı defalarca söylediği için şimdilik bir şey yapmama kararı aldım. eğer bir daha tanımadığı birine veya başkasına küfür ederse başına gelecekleri anladığını umuyorum.
(bkz: en lezzetli balık)
edit: başlığı açıp kaçan, özelden ana avrat küfür ettiği kişi hakkında en ufak bir bilgisi olmayan bir zavallı. bakın bunu okuyan herkes şahid olsun, ibreti alem için bu şahısı öyle bir hâle sokacağım ki; değil tanımadığı birine küfür etmek, üç gün düşünmeden klavyeye dokunamayacak!
görsel
edit: başlığı açıp kaçan arkadaş, işin ciddiyetini anladıktan sonra, özür diyerek bir daha böyle bir şey yapmayacağını. yüzüne küfür edemeyeceği birine, böyle anonim olarak küfür etmesinin yanına kalmayacağını ve bir daha yapmayacağı defalarca söylediği için şimdilik bir şey yapmama kararı aldım. eğer bir daha tanımadığı birine veya başkasına küfür ederse başına gelecekleri anladığını umuyorum.
3 sağ sokağa, 3 sol sokağa, 3 ana caddeye. sonra toplu iğne ucu kadar kuru asfalt kalmayana kadar devam.
“ölürüm türkiyem” nüansı mükemmel olmuş. muhtemelen ülkücülerin bir türlü doğru kişiyi dövememesi durumundan haberdar bir arkadaşımız.
e hani “halka hizmet, hakka hizmet” idi. “istersek çalıştırmayız” dediğiniz insan 16 milyona hizmet etmek için can atan, 18 gün içerisinde “öğrenci akbil fiyatları, su indirimi” gibi güzel işlere imza atmış olan belediye başkanı.
az sonra, pembe götlü hümanistler tarafından “faşist” olarak linç edilecek başkanın, tüm ülke yetkililerine örnek olması gereken kararı.
edit: yalaka ak troll’leri de unutmamak lazım. onlar da damlarlar birazdan, saylayalarını akıtıp “din kardeşimiz onlar” demeye.
edit: yalaka ak troll’leri de unutmamak lazım. onlar da damlarlar birazdan, saylayalarını akıtıp “din kardeşimiz onlar” demeye.
meali: 23 haziran sonuçlarını bekiyoruz. akp resmi olarak yenilmeden, yeni parti kuruluşunu açıklayacak cesaretimiz yok, nabız ölçmeye devam ediyoruz
duyar diyenler illaki olacaktır ama cidden açlık bilmeyen, zorluk görmeyen, açın halinden anlamayanlrın yazılarını gördükce, içim sızlıyor. allah hiç kimsenin başına vermesin. yok “kendine saygı” yok “noodle ekmek mi doğranır” gibi laflar inanın hoş değil. kimse keyfinden 5 tl ile karın doyurmaz, kimse makarna suyuna ekmek banmaz. empati kurmaya çalışıp, vicdan sahibi bir insan gibi entry girmenizi öneririm. tok açın halinden anlamazmış evet ama ukalalık yapmasına hiç gerek yoktur.
edit: siz cidden insanlığınızı kaybetmiş ve açlık, yokluk nedir bilmeyen insanlar, insanların açlığı ile alay etmek cidden nedir ya. şu entry’leri girenlerin geçmiş yazılarına baksam, kesin çalışana kötü davrandı diye linç edilen kadına giydirmişlerdir, öldürülen hayvanlar için üzülmüşlerdir vs.
edit2: elinde telefon var, internetin var, buradasın eeee ne açlığından bahsediyorsun diyenler, cidden çok ezbere ve boş konuşuyor, kendi vicdan mastürbasyonunuzu yapmaya çalışıyorsunuz.
başına gelmeden kimsenin anlayamayacağı, böyle boş beleş espriler yapacağı ama popüler bir linç ve toplu duyar kasıldığı zaman, koşa koşa gidecek iki yüzlülerin anlması çok zor, siz de haklısınız.
edit3: hala duyar kasıyorsun diye mesaj atan piç kuruları var, duyar kasmak değil bu, yavşaklığınızı aleni bir şekilde yüzünüze vurmak.
edit4: bu, ironi kılıfı olmasa, bu vicdan fukarası, show peşinde koşan piçler, nasıl kıvıracak çok merak ediyorum. cidden pes
edit: siz cidden insanlığınızı kaybetmiş ve açlık, yokluk nedir bilmeyen insanlar, insanların açlığı ile alay etmek cidden nedir ya. şu entry’leri girenlerin geçmiş yazılarına baksam, kesin çalışana kötü davrandı diye linç edilen kadına giydirmişlerdir, öldürülen hayvanlar için üzülmüşlerdir vs.
edit2: elinde telefon var, internetin var, buradasın eeee ne açlığından bahsediyorsun diyenler, cidden çok ezbere ve boş konuşuyor, kendi vicdan mastürbasyonunuzu yapmaya çalışıyorsunuz.
başına gelmeden kimsenin anlayamayacağı, böyle boş beleş espriler yapacağı ama popüler bir linç ve toplu duyar kasıldığı zaman, koşa koşa gidecek iki yüzlülerin anlması çok zor, siz de haklısınız.
edit3: hala duyar kasıyorsun diye mesaj atan piç kuruları var, duyar kasmak değil bu, yavşaklığınızı aleni bir şekilde yüzünüze vurmak.
edit4: bu, ironi kılıfı olmasa, bu vicdan fukarası, show peşinde koşan piçler, nasıl kıvıracak çok merak ediyorum. cidden pes
yaşarsam (hiç ama hiç sanmıyorum) 75. doğum günüme denk gelecek doğa olayı.eğer bu olay gerçekleştiğinde sözlük hala yok olmamış ve bu yazıyı okuyan birileri varsa onlara”bunu yazan tosun okuyana kosun”demek istiyorum.