gelecek diye korkuyorduk, şimdi de gidecek diye korkuyoruz.
not: gs
Sık geçen başlıklar
dynamole 10
ekşi profilimhp 9.1 mi? vay canına.
ps5 sahipleri olarak an itibarıyla böyleyiz.
facebook bir kişi olsa ece üner olurdu. hanımefendinin her sözü bir facebook post'u.
(bkz: dora özsoy kim amk)
valla ben de yıllardır bunu düşünüyorum. kime sorsam "oooo çok kötü olur" diyor ve "maaşlar direkt kurdan çevrilir, mesela asgari ücret 300 euro olur ama 1 liralık su 1 euro olur" diye ekliyorlar. "almanya'da mark'tan euro'ya geçerken öyle oldu, millet süründü" diyorlar. ulan 1 liralık su neden 1 euro olsun? maliyeti mi artacak suyun? ikea'dan alacağın mobilya 2000 liradan, 2000 euro'ya mı çevrilecek?
yıllardır fakirleşmekten götümüz düşmüş zaten, bence euro'ya geçip bu işkenceden kurtulmalıyız. bu gidişle mesela yıllar sonra asgari ücret 10 bin lira olsa, yine 300 euro civarı edecek. ee ben ne anladım bu işten amk? ama para birimimiz euro olsa ve asgari ücrete her sene 20 euro zam yapsan, 10 sene sonra 300 euro'luk asgari ücret olur sana 500 euro.
gerçi biz euro'ya geçersek onu da batırırız, 1 dolar 7 euro olur.*
yıllardır fakirleşmekten götümüz düşmüş zaten, bence euro'ya geçip bu işkenceden kurtulmalıyız. bu gidişle mesela yıllar sonra asgari ücret 10 bin lira olsa, yine 300 euro civarı edecek. ee ben ne anladım bu işten amk? ama para birimimiz euro olsa ve asgari ücrete her sene 20 euro zam yapsan, 10 sene sonra 300 euro'luk asgari ücret olur sana 500 euro.
gerçi biz euro'ya geçersek onu da batırırız, 1 dolar 7 euro olur.*
(bkz: e ananızın amı artık ama)
ulan bu nasıl hastalıklı bir toplumdur? böyle orospu çocuklarına o kadar sövdük ki artık edecek küfür kalmadı. yeter amına kodumun evlatları, yeter!
ulan bu nasıl hastalıklı bir toplumdur? böyle orospu çocuklarına o kadar sövdük ki artık edecek küfür kalmadı. yeter amına kodumun evlatları, yeter!
(bkz: hassiktir diyorum)
(bkz: cem uzan'a hapis şoku)