adamlar 5 yaşında çocuk gibi boşa para harcamak için doğmuşlar ne gerek var
Sık geçen başlıklar
isvicreli 6
ekşi profilibunlar hep arap boku yememizden, atatürk varken, bilim sanat varken arap bedevilerinin çöl gibi kurumuş fikirlerine ilgi gösterenin sonu budur.
bence allahın avukatlığını yapmaktan şikayetçiye de ceza verilmeli, o da dolaylı olarak allah aciz ben savunuculuğunu yapayım demiş oysa allah kendini savunur, kul gitsin aciz kullara yardımcı olsun.
çok para kazanmalarını sağlamak, bizim milletimiz öylesine aziz bir millettir ki zenginden güçlüden kprktuğu kadar ona saygı duyduğu kadar allahtan korkmaz.
bunlar terörist, bunlar anarşit, bunlar çocuk kaçıran, karısını kesen yamyamlar, devlet bu yamyamlara karşı memurunu korumalı, geri kalmış insanları yüceltmemeli onlara yol yol göstermeli, şu şekiller teröristten beter cezalandırılmalı.
düzeltme arkadaşlar herkes ifademdeki anarşite takılmış ordaki kelime manasıyla değil gönderme amaçlı game of thrones videosu vardı montajlanmış ordan ufak bir gönderme amaçlı yazdım. kelime anlamındaki anarşitler değil kastım.
düzeltme arkadaşlar herkes ifademdeki anarşite takılmış ordaki kelime manasıyla değil gönderme amaçlı game of thrones videosu vardı montajlanmış ordan ufak bir gönderme amaçlı yazdım. kelime anlamındaki anarşitler değil kastım.
40 yıllık doktorum bu adamın hastalığını teşhis edemedim